Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Anton sover 1-2 timmar om dagen, oftast efter lunch men igår sov han visst 9-11 och det klarade han också sig på hela dagen. Sen somnar han mellan 19-20
Anton sover 1-2 timmar om dagen, oftast efter lunch men igår sov han visst 9-11 och det klarade han också sig på hela dagen. Sen somnar han mellan 19-20
Men går man på soc får man väl inte ha mer än 15 tim/veckan och då kostar det väl inget eller? Har ingen koll alls och vet inte vad det kostar här.
Kollade upp vad jag skulle få betala och jag tror jag slipper då det är avgiftsfritt om man har inkomst på högst 8480, jag går ju på CSN då och kommer troligen inte ha mer än så. Nåt positivt med att ha lite pengar ;).
Blöjor tror jag man får ha med själv här också.
Kram på dig lillsnurr! Förstår att det är jättejobbigt:(
Vad tråkigt jenni :(
Ja det finns ju ingen direkt anledning att ha barnen heltid på dagis när man själv går hemma. Är man föräldraledig med småsyskon får man väl inte ha de äldre barnen mer än 15 timmar på dagis heller, eller hur är det?
Jag tog bort min 16-åriga katt för 2 år sen, saknar henne fortfarande.
Angelique: Det är likadant med Antons röda rumpa och tänder, var så förra gången iaf och har börjat igen så jag hoppas tänderna kommer nu. Verkar vara mer frätande bajs typ :)
Grattis moma! Då blir det plugg i januari då:)
Usch Anton vaknade med hosta och väldigt ansträngd andning, han blev bättre när han lugnat ner sig lite men 1177 tyckte vi skulle åka in till akuten så dit är vi på väg nu