Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Goddess: usch vad sånt är obehagligt! Jag ryser bara av att tänka på det. Hoppas hon slutar med det snart :)

• Mama Jessie

Lillsnurr: jag kan tänka mig det, måste ju va rätt fullt där inne :)

• Mama Jessie

Verkar vara lite lugnet före stormen nu så vi passade på att gå ut och få lite luft, hamnade på Ica och kom hem med en dyr chokladkaka.. Men det förtjänar jag för vi har inga roliga nätter just nu :(

• Mama Jessie

Jag vet inte vad som är fel, hoppas det är tänder på g. Han hinner vakna ett par gånger innan jag somnar på kvällen så han har sovit i min säng nästan hela veckan, där ska han helst nästan ligga på mig och jag ska ligga vänd mot honom vilket inte är så skönt hela natten. Sen har det varit en timme under natten då han inte kunnat sova och inatt var det 3 timmar. Trött och grinig är jag idag..

Vad duktiga ni är som bakar, önskar att jag var lite mer huslig :)

• Mama Jessie

Nu har det börjat blåsa minsann! Blåser det mycket brukar det kännas som att sovrumsfönstret ska blåsa in och nu känns det VERKLIGEN så, obehagligt! Dessutom är där ett stort träd utanför som jag alltid är rädd ska blåsa ner.. Har en extrasäng i Antons rum (som har fönstret åt andra hållet) så där sover vi inatt, kanske att han går med på att sova inatt då också :)

• Mama Jessie

Det skulle va värst nu på kvällen sen lugnar det sig som tur är:)

• Mama Jessie

Toksnippa: vad skönt att nån har det som mig ;), kanske fas nu då. Han har knappt velat äta idag heller, bara frukostgröten som gått ner nästan. Lunchen var han för trött för så han fick välling istället, sen har han ätit banan, clementin och lite bröd. Kvällsmaten ville han inte ha nånting och då försökte jag med allt det ovannämnda, 1 dl välling åt han så får väl se om han är hungrig inatt.

• Mama Jessie

Det har varit rätt mammigt här på sistone, bara jag som duger. Mam-ma mam-ma mam-ma låter det mycket här, gärna med lite "tyck synd om mig"- ton ;)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !