Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ja just det, hade för mig att det var nån mer som fyllde idag:). Grattis Vanja!

• Mama Jessie

Hur gick natten moma?
    Här var den ingen höjdare.. Efter att Anton hade vaknat 4 gånger på en timme fick han komma in till mig vid 1-2 sen tog det 2 timmar innan han kunde komma till ro och somna ordentligt, blä! Inte mycket jag har sovit alltså.
    Hoppas verkligen på bättre nätter snart

• Mama Jessie

Lät inte kul alls! Tycker synd om dig och din mage:(. Hade du vart på vc?

• Mama Jessie

Här är det också mycket mamma, mamma blandat med dä, dä, dä och titta, nåt annat har inte försökt säga

• Mama Jessie

Moma: hur gick det hos doktorn?

Mamma och syster skulle till Ullared idag så självklart följde jag med;). Var inne kl 18 och ute innan 20, bra jobbat tycker jag. Blev några fler julklappar till Anton vilket han ju veeeerkligen behöver :p.

• Mama Jessie

Grattis ettåringar!

Gud vad många pratar mycket. Anton säger inte många ord. Märker dock att han förstår och tänker en del, klappa händer och vinka har han gjort några månader när jag säger det, smackar med munnen när jag säger att vi ska äta och så.
    Har märkt att jag har en kille som gillar att studera ordentligt först sen när han säkert vet hur man gör så gör han det och då kan han. Därför har han inte släppt taget och går själv än:). Bra med detta är att det inte blir så mycket olyckor ;)

• Mama Jessie

Anton har också lärt sig klättra (inte upp i soffan dock), på ÖF finns en stor rutschkana och för ett tag sen skulle han försöka klättra upp för kanan hela tiden, nu har lärt sig klättra upp för stegen. Det jag gjorde när vi var där i förrgår var alltså att passa honom när han klättrar upp och åker ner om och om igen.. Tungan ute

Klättra på höga stegar gör han alltså gärna men släppa taget och stå och gå själv är däremot på tok för läskigt Tungan ute

• Mama Jessie

Nej han går inte utan att hålla i nåt. Visst ser han stor ut, ett litet barn nu ju :)

• Mama Jessie

Jag köpte 2 pyjamaser på Gekås, båda är stl 86!
    Det är inte lätt att svara när folk frågar vilken storlek han har när det kan skilja så mycket..

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !