Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ludi: Du är väl inte så gammal så kanske hinner ni ändra er :).

Själv är jag hoppfull och ser fram emot att få planera, vänta och få 1-2 barn tillsammans med min framtida fantastiska man ;).
    Även om denna graviditeten var underbar så saknade man ju att dela den med nån istället för att sitta själv hemma i soffan och klappa magen :)

• Mama Jessie

Det låter som att du har 2 små och ett 30-årigt barn Ludi..
    Du gör rätt i att flytta isär om inget ändras, ni förtjänar bättre alla tre!

• Mama Jessie

Hejsan mfjg!

Ludi: Vem är inte skrynklig;)?
    Det är bara att ge dig ut och visa att du är på marknaden igen. Det kommer lösa sig, du är ju jättesöt och säkert en underbar tjej så killarna är nog beredda att ta 2 underbara barn på köpet:)!

• Mama Jessie

Anton sov 8.15-5 med ett uppvak- bra natt alltså! Sen kom han över till mig men kom inte till ro förrän efter 6 sen sov han till 8:). Men han rullar runt och ska helst ligga halvt på mig så jag kunde ju sovit bättre, men men jag är pigg:)

• Mama Jessie

Suzzy: när Anton började krypa var sladdar och vägguttag favoritmålen men det gick över efter tag som tur var;)

• Mama Jessie
    MFJG skrev 2011-11-16 20:25:12 följande:
    Jisses va ni skriver. Nog därför jag inte skrev så mycket sist.Man hänger ju inte med ;)

Jobbigt med illamående Moma, men jag håller med dem borde gå till botten med varför!

Amningen är mysig. Men jag vill gärna sluta nattamma och hade gjort det om inte våra grannar hade varit jubelidioter. Dem bankar hela tiden i sitt golv när barnen låter tidiga morgnar. Ja grannarna OVANFÖR! Ska lägga en lapp i deras brevlåda och skriva att det kommer vara skrikiga nätter när jag väl tar tag i att sluta. På dagen ammar han "bara" tre gånger numera.

Jag orkar inte vara skengravid. Imorgon testar jag och så kanske jag slutar ha en massa symtom! 
    Vilka idioter! Är det nåt man inte har nåt annat val än att tåla som grannar är det ju bebisskrik, det är ju som det är och man får stå ut. Man gör ju sällan att barnen skriker för skojs skull
  • Mama Jessie

Men då.. ska Anton bli sist ut med att börja gå?? Tungan ute

• Mama Jessie
    April barn skrev 2011-11-16 21:14:16 följande:
    Man kan ju ha "bilder/foton" som tårtlager, du kanske har någon gammal rolig / knäpp bild du kan använda Skrattande

persikans: Han kommer nog snart han med, verkar han intresserad Glad
    Han tycker ju det är kul att gå om han får hålla i nåt men vill inte släppa taget än men det kommer nog snart:).
  • Mama Jessie

Vad romantiskt manmasmurfen, Hahaha, jag ser allt framför mig. Visste han precis när du skulle komma eller hade han legat och väntat ett tag;)?

• Mama Jessie

Precis hemkommen från Ullared:). Presenter och julklappar till Anton, åkpåse, potta, julgrejer och lite smått och gott fick jag hem. Innan vi åkte dit hämtade jag också upp en flyttlåda med våra gamla leksaker från mammas förråd så nu får jag nog rensa lite bland de leksaker han har;)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !