Inlägg från: toksnippa |Visa alla inlägg
  • toksnippa

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ser att Anton och Mileon (snart) kommer ha samma leksaker. Pulka, traktorn och ladugården har han sedan innan. Men Aktivitetsbordet får han i present imorgon, och sopbilen

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Mama Jessie skrev 2011-12-02 11:03:08 följande:
    Kul! Tyvärr var inte leksakerna lika spännande idag som dom var igår :p
    haha ja, det där går ju verkligen i vågor. Traktorn har varit en favorit länge dock. Försöker plocka undan leksaker och byta emellan då och då. De leker verkligen sig trött fort på saker nu tycker jag!
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Tack allihopa! Och grattis till Oliver!

Här har vi precis haft kalas och det har gått jättebra, Mileon fick en egen liten tårta som han först lekte järnet med och sedan smaskade han i sig halva, ha ha! Lite annorlunda mellanmål idag
    Vi har massor av kakor, bakverk och tårta kvar. Det blir dock ett till kalas i veckan med de föräldralediga kompisarna med deras barn, de som hört av sig och ville fira lilleman också - bra, för då blir vi av med mer fika!
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Hihi, idag premiäråktes det pulka - har ju varit rätt fattigt på snö så nu var det dags. Mileon tjöt av skratt från första stund och blev skitsur när man stannade, mera mera! Blev ett motionspass, knatade i 45 minuter med honom i pulka - i tösnö! Ha ha! Nu har vi kommit in och är blossande röda om kinderna båda två, gosigt värre. Får se om han slocknar sött snart då för dagsvilan

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    suzzy: men så sött! det är ju för gulligt när de lär sig något nytt - de blir ju så stolta själva också

moma: GRATTIS!! Härligt att du kom in!

Och grattis till de nyblivna ett-åringarna Marcus och Elias i efterskott {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

haha, ja usch.... jag har inte heller gärna tampong längre, känns helkonstigt. Ändå blev jag godkänd på efterkontrollen sisådär 6 månader efter förlossningen. Blev sydd under narkos, sprack mycket in o utvändigt.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Lillsnurr: just det, förlåt!! Grattis även till Agnes, nu känner jag mig dum som tydligen var blind när jag kolla listan!

♥ Mileon 3/12-10 ♥
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !