Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ser att Anton och Mileon (snart) kommer ha samma leksaker. Pulka, traktorn och ladugården har han sedan innan. Men Aktivitetsbordet får han i present imorgon, och sopbilen
Ser att Anton och Mileon (snart) kommer ha samma leksaker. Pulka, traktorn och ladugården har han sedan innan. Men Aktivitetsbordet får han i present imorgon, och sopbilen
Men vilken fin tårta Vanja fick! Har du gjort den Jenni78?!
Grattis Sixten!!
Grattis Vincent!
Hihi, idag premiäråktes det pulka - har ju varit rätt fattigt på snö så nu var det dags. Mileon tjöt av skratt från första stund och blev skitsur när man stannade, mera mera! Blev ett motionspass, knatade i 45 minuter med honom i pulka - i tösnö! Ha ha! Nu har vi kommit in och är blossande röda om kinderna båda två, gosigt värre. Får se om han slocknar sött snart då för dagsvilan
haha, ja usch.... jag har inte heller gärna tampong längre, känns helkonstigt. Ändå blev jag godkänd på efterkontrollen sisådär 6 månader efter förlossningen. Blev sydd under narkos, sprack mycket in o utvändigt.
Lillsnurr: just det, förlåt!! Grattis även till Agnes, nu känner jag mig dum som tydligen var blind när jag kolla listan!