Inlägg från: toksnippa |Visa alla inlägg
  • toksnippa

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Grattis Cissi! Så roligt, vi är några stycken nu Iofs har jag sett dig även i BF tråd men tänkt att du får gå ut med det själv!

Jenni: ingen rolig start det inte, hoppas hon snart blir bättre stackarn!

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Vi har tack o lov inte haft problem med tidsomställningen, vi lyckades få honom att sova en sväng på eftermiddagen dagen efter klockan dragits tillbaka så den långa dagen blev ändå bra - han kom i säng i bra tid och vaknade som vanligt, och kör i samma rutiner med klockslagen. Hade fasat lite att vi skulle få kliva upp innan tuppen ett bra tag innan vi fått till det.

Jenni: ha ha, en korv-tjej det där! Mos och kladdigt ska det vara tycker dock Mileon. Han är inget fan av småbitar i maten, men jag envisas med att ha i något motstånd numer - nån gång måste det ju ge med sig.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Jenni78 skrev 2011-10-31 21:23:09 följande:
    Aha, kladd-kille! När det är bitar i det kladdiga totalvägrar V. Det ska vara antingen eller. Ja, det är ju inte mycket som funkar men jag buzzade också Sötpotatis och nötkött och hon gillade den. Så nu har jag tömt ICA Maxis lager av den sorten. Skrattande

Nej, nu fortsätter Den som dräper. Huuuuuu!
    haha ja man tager vad man haver, eller funkar Tack o lov går allt i, men det är konsistensen han inte riktigt vill vara med längre på när jag ökar tuggmotståndet, skitunge!
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    April barn: men va tråkigt, jag håller tummarna att det tar sig snart för er!
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Jenni78 skrev 2011-11-01 09:45:52 följande:
    Ja, det kommer väl det där så småningom. Vanja är väldigt bestämd av sig och ska göra själv. Skulle tro hon är 3 år ibland. Ska dricka själv = sjöblöt. Inte bli matad - armen upp så fort skeden närmar sig munnen. Tydlig vad hon vill och inte vill. Har blivit jättepappig för övrigt! Skruttan...
    haha ja nog har hon alltid varit väldigt viljestark er dam
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Haha ja Mileon har bara två tänder fortfarande, det verkar inte vilja komma fler

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Pappa och katten är det som sägs här, mamma vägrar han säga då skrattar han bara Begriper vad lampa, klocka, trappa, bil, träd, katt, hund är.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Här blir inte alla tillfrågade utan dem över 35. Så vill man ha KUB får man betala för det om man är under 35.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Mileon sov till 7.25 då han vaknade av att jag gick i trappen för att gå ner till toan, bytte en bajsblöja och tog med honom till våran säng där han somnade om och så vaknade vi 8.20 - skönt för en gravidtrött mamma!

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Ja ibland så! Men han är förkyld och hostig också, så han är tröttare överlag just nu.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !