Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Tack Anna! Ja det måste vara jätteskönt att slippa operation, och oroa sig över allt som kommer därnäst med ev. komplikationer osv.
Tack Anna! Ja det måste vara jätteskönt att slippa operation, och oroa sig över allt som kommer därnäst med ev. komplikationer osv.
Ja och grattis VANJA som fyller 11 månader idag! Gud så fort det går!!
men äter man inte rätt mår ju inte kroppen bra, du skrev ju tidigare att du inte äter bra 2 barns mamma? Kanske ligger nåt i det över hur du mår.
Moma: skönt med egentid!!
Kroppen behöver säkert mer näring än vad den får i sig, den säger väl helt enkelt ifrån. Var rädd om dig och försök ät rätt/mer! Kram!
förmodligen har dina reserver börjat sjunga på sista versen, där av att det uppkommer saker som darrningar osv.
Nu ska jag fortsätta mysa med mina grabbar hemma, haft en toppendag då vi ätit ute och haft det så skönt. Smörgåstårtan är nästan färdig, så den ska vi hugga in på imorgon då vi firar med resten av familjen. Två som fyller år med två dagars mellanrum, så då slår vi ihop den - pappa och jag
Är lite off just nu, mycket som sker och sedan lite tråkigheter också. Troligen är det ett begynnande MA på gång här, såg inte alls bra på vul:et vi gjorde och ska åter nästa vecka för att få domen om man ska skrapas eller inte. Var inte så roliga besked alls. Väldigt liten chans att den växt på sig och hjärtat tickar på nästa vul, jag har redan ställt in mig på att få skrapas. Maken är den som tagit den hårdast stackaren..
Så just nu ligger "storebrors-tröjan" och hånar åt oss i garderoben Vi får se hur det utvisar sig.
Annars är det full fart, ska börja planera födelsedagskalaset för Mileon, tre veckor kvar lite drygt. Är klar med presenterna, dem är inslagna och bara väntar.