thegoddess skrev 2011-11-24 12:46:08 följande:
Idag blev Ronja sparkad i ansiktet på ÖF och mamman ignorerade helt. Jag stog och torkade blod från munnen och hon sa inte nåt varken till mig eller sin ligist till dotter. Stackars barn! Efter 40 min frågade hon om det blev nåt med nån tand. Jag var så arg och ledsen så jag stack därfifrån.
Men vad är de för mamma?! Jösses... Har en pappa med adopterad dotter på vårat öppnis som inte heller är helt.. reko. Han sitter och tjattrar som en skvallertant med sitt fika vid något bord medans hans dotter härjar runt och gör massa hyss.
Mileon sover fortfarande sedan 11, vi har haft jättejobbiga nätter och tänderna spökar - när det är sådana på gång så får han även ont i magen, så det är antingen det ena eller det andra natten lång. Är så trött så jag går in till honom och samsover med Mileon i hans myssäng vi har i hans rum, det går knappt att få honom lugn och söva om honom i hans egna säng. Jag hoppas det bara är något tillfälligt, annars får vi allt ta den där dusten för jag är inte särskilt sugen på att sova halva natten i min säng och sedan i sängen i hans rum.
Så nu verkar han bra trött skrutten, han sover annars sällan mer än 1-1½ timme dagtid.