• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Smaka lite..)
    Fringe skrev 2019-05-10 19:02:37 följande:

Rakt på sak, ärlighet och uppriktigt är bra och viktigt. Du beundrade mig för det och för mitt mod den där dagen.

Det tycker jag också. Jag uppskattar ärlighet och uppriktighet.. Jag har alltid varit ärlig och uppriktig inför dig men inte med mina känslor för dig. Endast det jag tycker om dig.. allt är sant.

Jag beundrar alltid dig. Förutom när du undviker mig.
  • Fringe
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 20:10:19 följande:

Det tycker jag också. Jag uppskattar ärlighet och uppriktighet.. Jag har alltid varit ärlig och uppriktig inför dig men inte med mina känslor för dig. Endast det jag tycker om dig.. allt är sant.

Jag beundrar alltid dig. Förutom när du undviker mig.

Ibland klarar jag helt enkelt inte av att möta dig, det blir för jobbigt. Idag var en sådan dag då jag helst sluppit träffa dig. Att träffa dig igår tog väldigt hårt på mig. Att ibland undvika dig är mitt sätt att skydda mig. Varför är du inte uppriktig med dina känslor för mig?
  • Anonym ((VidVattenfallet))
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 20:06:03 följande:

Var vi? Hade varit härligt om vi varit ensamma.. Då känner jag mig allra mest trygg. Då kan ingen se det jag känner... bara du!

Det är då jag inte är så kaxig. Lätt att vara närainpå skrytsam när många är omkring... men idag när sista kollegan gick började mina händer darra. När jag tog ett steg så blev jag avbruten av nästa kollega som bestämde sig för att dyka upp helt random. Kanske var det ödet?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Fringe skrev 2019-05-10 20:22:19 följande:

Ibland klarar jag helt enkelt inte av att möta dig, det blir för jobbigt. Idag var en sådan dag då jag helst sluppit träffa dig. Att träffa dig igår tog väldigt hårt på mig. Att ibland undvika dig är mitt sätt att skydda mig. Varför är du inte uppriktig med dina känslor för mig?

Jag trodde att du skulle bli glad över att träffa mig. Men jag förstår, jag ska hålla mig på avstånd. Vill dig inget illa!

För att det vi befinner oss i är väldig komplicerat. Vi är båda upptagna. Jag vill, men jag vet inte om du befinner dig på samma plan som mig? Vilket jag inte tror med tanke på att du nämnt din respektive.. och det tolkar jag lite som, backa jag är upptagen. Men ändå fortsätter du att flirta med mig, eller så kanske jag helt missbedömer situationen och du faktiskt enbart vill vara vänlig.

Hur ska jag kunna veta?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-10 20:27:48 följande:

Det är då jag inte är så kaxig. Lätt att vara närainpå skrytsam när många är omkring... men idag när sista kollegan gick började mina händer darra. När jag tog ett steg så blev jag avbruten av nästa kollega som bestämde sig för att dyka upp helt random. Kanske var det ödet?

Har aldrig upplevt dig som den kaxiga typen. Enbart trygg, lugn och vältalig.

Ja kanske var det ödet? Eller bara ett skyll .. för att du inte är modig nog att ta det steget ;)
  • Anonym (Ängel)

Till min döda mamma.

?Jävla cancer. Tog ditt liv, endast 59 år gammal. Saknar dig. En dag ses vi igen. Älskar dig?

Jag hade velat skicka till henne men går inte så hamnar här...

• Anonym (där floden flyter förbi)

lesbian wannabe - doktor kosmos

• Anonym ((VidVattenfallet))
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 20:44:17 följande:

Har aldrig upplevt dig som den kaxiga typen. Enbart trygg, lugn och vältalig.

Ja kanske var det ödet? Eller bara ett skyll .. för att du inte är modig nog att ta det steget ;)

Haha det är verkligen inte jag. Men ja, det e läskigt det där med att öppna pandoraas ask
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-10 12:58:49 följande:

Fästingar?

Givet!! ;) men kanske mer spännande saker än så...spanar hursomhelst..

Går det bra annars?
  • Fringe
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 20:41:03 följande:

Jag trodde att du skulle bli glad över att träffa mig. Men jag förstår, jag ska hålla mig på avstånd. Vill dig inget illa!

För att det vi befinner oss i är väldig komplicerat. Vi är båda upptagna. Jag vill, men jag vet inte om du befinner dig på samma plan som mig? Vilket jag inte tror med tanke på att du nämnt din respektive.. och det tolkar jag lite som, backa jag är upptagen. Men ändå fortsätter du att flirta med mig, eller så kanske jag helt missbedömer situationen och du faktiskt enbart vill vara vänlig.

Hur ska jag kunna veta?

Det var roligt att för en liten stund fantisera om att du faktiskt kunde vara människan i mina tankar. Men det är du ju självklart inte, vilket just detta visar att du inte är.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!