• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • bastardized
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-17 21:54:48 följande:
    ....... Så härligt väder vi har i dag!
    Nej om sanningen skal fram är det skit.  ;)
  • Anonym (Smaka lite..)
    bastardized skrev 2019-05-17 21:56:25 följande:

Det är HELG!
  • Oviraptor
    bastardized skrev 2019-05-17 21:56:25 följande:

Vad har hänt dig?
  • bastardized
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-17 22:50:18 följande:
    Det är HELG!

Vilket egentligen är helt underbart, men trots detta drabbas jag av en krävande och ganska oförskämd kund ifrån Brasilien som ställer ett otal otroligt korkade frågor via mail och telefon i ett konstant flöde dygnet runt och min innersta vilja är att be vederbörande att dra så långt åt helvete det bara går.

Samtidigt förstår jag att det handlar om mycket pengar både för mig och företaget jag arbetar för så jag tvingar mig själv att delta i clownspelet. 

• Anonym (Asdfghj)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-17 21:38:27 följande:

Varför går det inte? Inte nu?

För att vi är gifta på varsitt håll...
  • bastardized
    bastardized skrev 2019-05-17 23:31:26 följande:

Vilket egentligen är helt underbart, men trots detta drabbas jag av en krävande och ganska oförskämd kund ifrån Brasilien som ställer ett otal otroligt korkade frågor via mail och telefon i ett konstant flöde dygnet runt och min innersta vilja är att be vederbörande att dra så långt åt helvete det bara går.

Samtidigt förstår jag att det handlar om mycket pengar både för mig och företaget jag arbetar för så jag tvingar mig själv att delta i clownspelet. 

Kan tillägga att det handlar om rena och skära dödshot om jag/vi inte levererar vad som utlovats, allt detta förtäckt i vackra meningar och ord som så ofta när man förhandlar med vissa delar av vårt klot. Så gulligt så.
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Asdfghj) skrev 2019-05-17 23:37:27 följande:

För att vi är gifta på varsitt håll...

Älskar du din partner?

Om du älskar denna person så otroligt mycket, varför väljer du inte att avsluta ditt äktenskap för denna person som du älskar så otroligt mycket?
  • Anonym (Smaka lite..)
    bastardized skrev 2019-05-17 23:52:57 följande:

Kan tillägga att det handlar om rena och skära dödshot om jag/vi inte levererar vad som utlovats, allt detta förtäckt i vackra meningar och ord som så ofta när man förhandlar med vissa delar av vårt klot. Så gulligt så.

Lät inte som något vidare trevligt arbete.

Jag brukar tänka så här.. det finns alltid en mening med personer som man har att göra med. Det finns alltid något att lära sig av dom....

Tänker att det är viktigt att inte låta andra ta energi från en.
  • Anonym (Tankar)
    Mizzteaze skrev 2019-05-08 17:37:26 följande:

Bzzz... Vi äro små humlor vi

Ja...visst är mångsidighet bra? ;)
  • Anonym (Blå)

Är det över nu? Vi som närmat oss varandra med kroppsspråk och blickar, försökt oss på mer kontakt, varit lite blyga och fumliga. Vad hände? Vi undviker nästan varandra. Tittar bara på håll. Jag vill mer, men jag orkar inte riktigt med känslorna och allt de gör med mig. Är det samma sak för dig, att du vill men inte törs? Eller har du bestämt dig för att sätta punkt eftersom vi är upptagna på varsitt håll? Att du vill men inte kan? Eller vill du inget alls? Det gör ont i mig att inte veta. Du har varit min ljuspunkt och jag vill vara din. Allt känns grått.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!