• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Zwilma
    Zwilma skrev 2019-05-13 06:25:33 följande:

Jag är så jävla trött på ditt alkohol drickande, varför börja igen efter 7 månader drickande*. Du bara lovar och lovar saker, och jag ska ställa upp. Du kan inte ens torka upp dina egna fylle spyor, vem vill sova hos dig när det är uppkräkt vin runt på golvet.

Uppehåll ska det stå *
  • Anonym ((VidVattenfallet))

Aaaargh. Vi var ensamma! Varför slösade jag tid på annat istället!! Nästa gång ska jag fokusera på rätt sak.

• Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-13 13:34:11 följande:

Aaaargh. Vi var ensamma! Varför slösade jag tid på annat istället!! Nästa gång ska jag fokusera på rätt sak.

Du får prioritera det viktigaste först ;) ..
  • Anonym (Värdelös...)

Är jag verkligen helt omöjlig att både tycka om och att älska?

Jag är den person jag alltid har varit, men jag orkar inte längre ljuga, spela spel & kompromissa bort en sån stor del av mig själv, för att bara FÖRSÖKA passa in någonstans, att KANSKE till slut duga som partner åt en man som vill ha en seriös relation med mig.

Jag vill också bli älskad! Jag vill hitta min tvillingsjäl, mannen som älskar mig tillbaka lika mycket som jag älskar honom.

Som ger mig den trygghet jag sökt efter hela mitt liv & som jag bara upplevde i din famn, när dina starka armar höll hårt om mig & du sa att du älskade mig tillbaka.

Det var en sån fantastisk känsla av att få möta en komplett främling & ändå direkt känna en sådan stark samhörighet med dig, precis som vi hade möts i många liv innan detta.

Att direkt känna att vi hörde ihop, att få så starka känslor som jag aldrig tidigare känt, som gav mig modet att till slut våga göra allt det som jag tidigare inte vågat, av rädsla för att bli utsatt för hånskratt, äcklade miner & sedan dumpad.

Och bara känslan av att veta att du kände likadant som mig, utan att jag först hade sagt ett ord om mina känslor, var obeskrivbar, ren glädje & lycka. Jag trodde verkligen på att vartenda ord du sa var sant, för du hade ingen anledning att ljuga. Men ändå slutade allt med att du bara ljög för mig & nu vet jag inte ens om du verkligen var sann på riktigt. Var något av det du sa sant? Det du fick mig att känna?

För jag kände mig för första gången i mitt liv så trygg, äntligen älskad & all min rastlöshet (som ständigt har fått mig att fly i 20 års tid, i hopp om att jag kommer att känna att nästa bostad kommer att kännas "rätt", men det gör de aldrig) var plötsligt borta ur min kropp. Jag kände mig så lugn, trygg & som om jag äntligen hade hittat "hem". Till min tvillingsjäl, till min bästa vän, till mannen som jag trodde älskade mig lika mycket som jag älskade honom, men som visade sig vara en lika stor lögnare & bluff som alla andra.

Jag duger bara till att sexchatta med, att skicka bilder/runkvideos till för de män som älskar att visa upp sin jävla kuk för alla, att knulla (förmodligen duger jag även bara som ONS åt sexmissbrukarna).

Jag är utbytbar mot vilken kvinna som helst, bara snäppet bättre än en vanlig hora för jag gör det ju gratis om de lyckas få mig att tro att de är kära & vill samma sak som mig; dvs ha en seriös relation.

Jag är alltid bara någons lilla tidsfördriv, antingen för att han vill vara otrogen & vem som helst duger, eller så är jag kvinnan som duger i väntan på den Rätta, den som man har en seriös relation med. En kvinna som är bättre, yngre, snyggare, smalare, smartare än mig, vad som helst för ALLT är ju fel med mig.

Någon som är "enkel" & inte känner så mycket känslor eller pratar så mycket, någon som tjänar mer pengar, så du inte riskerar att KANSKE behöva försörja mig någon gång.

INGEN vill ens lära känna mig, alltså duger jag inte ens som en tänkbar partner i en seriös relation. Jag vill bara bli älskad för den jag är, bli älskad tillbaka & jag har så mycket kärlek att ge någon, komplett lojalitet & aldrig en enda lögn, för sådan är jag - älskar för all evighet & vill ha allt eller ingenting.

Men det är tydligen omöjligt att älska någon som mig, så nu står jag inte längre ens ut med att se mig själv i spegeln. Jag känner mig bara så fruktansvärt ensam, värdelös, misslyckad, ful, gammal, fet, äcklig.

Bara tanken på att behöva leva resten av mitt liv ensam i den här tysta & mörka lägenheten får mig att vilja dö.

Jag tänker inte leva ensam, för jag kan ändå aldrig bli lycklig & känna mig trygg & "hemma" på egen hand.

Jag föddes till att spendera mitt liv tillsammans med någon som accepterar mig för den jag är, som älskar mig tillbaka & som med glädje tar emot all den starka kärlek, passion & åtrå jag bär inom mig.

Men jag vet också att det inte finns någon för alla, inte alla hittar någon som kan älska dom. Nu har jag verkligen kämpat i 3 år med att aktivt hitta någon & det enda jag har lärt mig under tiden är att jag aldrig kommer att hitta någon man som kan älska just mig. För av någon anledning så är jag för värdelös, för alla.

Så snart är allt över & jag är så tom & kall inuti sedan min tvillingsjäl krossade mitt hjärta att jag inte längre orkar bry mig, jag varken orkar el vill kämpa ensam längre.

Jag ser fram emot att äntligen få känna frid & lämna detta helvete. Jag hoppas verkligen inte att det blir ännu fler liv, jag vill aldrig mer få mitt hjärta krossat & själen söndersliten, gång på gång.

• Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-12 07:23:45 följande:
    Absolut, men är trött på drömmar nu. Vill uppleva! Vet inte hur jag skulle kunna säga det riktigt. Oh du, på tal om badboll, jag är singel!

Konstruktivt handlande låter ju positivt och spännande!
    Men du...hon är troligen singel, du är inte längre i ett förhållande med din man. Antagligen är attraktionen ömsesidig efter hur det låter när du berättar om er. Hur ofta synkar det så, annars är ju nästan alltid sånt här dödsdömt för att åtminstone någon är upptagen. Vad är det som hindrar dig egentligen? Sådär bra premisser brukar det inte vara. 

Lita på magkänslan, vet man med sig att man har bra känselspröt så tror inte jag att man tar fel. Just saying...;)
  • Anonym (Galet förälskad)
    Anonym (Tankar) skrev 2019-05-15 17:03:37 följande:

Men du...hon är troligen singel, du är inte längre i ett förhållande med din man. Antagligen är attraktionen ömsesidig efter hur det låter när du berättar om er. Hur ofta synkar det så, annars är ju nästan alltid sånt här dödsdömt för att åtminstone någon är upptagen. Vad är det som hindrar dig egentligen? Sådär bra premisser brukar det inte vara. 

Lita på magkänslan, vet man med sig att man har bra känselspröt så tror inte jag att man tar fel. Just saying...;)

Ja, det är troligt att hon är singel. Ja, attraktionen kan helt klart vara ömsesidig. Vad som hindrar mig är nog att jag faktiskt inte vet hur bra mina känselspröt är. Behöver en lite bekräftelse för att våga...
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-15 18:11:23 följande:
    Ja, det är troligt att hon är singel. Ja, attraktionen kan helt klart vara ömsesidig. Vad som hindrar mig är nog att jag faktiskt inte vet hur bra mina känselspröt är. Behöver en lite bekräftelse för att våga...
     Nu är inte det här 20 frågor alls men varför vet du inte om hon verkligen är singel?

Men ok..om det hade gällt mig med samma förutsättningar som du har...jag hade kunnat tänka mig att umgås lite mer, på samma sätt som ni kanske antagligen redan gör? Jag hade ökat på längden på blickar, varit något extra flirtig. Varit aningen extra nära, inte mkt men lite. Det brukar kunna säga en del utan att det behöver vara närgånget liksom. Om hon är attraherad av dig så borde det synas..det brukar bli ett svar. Om hon är singel så hade jag gjort sådär och skruvat upp det lite.

Det lär väl bero på hennes personlighetstyp men för mig har det lett till saker när jag gjort sådär. Det kan ju hela tiden hållas rätt oskyldigt fast ändå inte. Jag menar att man inte behöver riskera särskilt mkt alls bara man är bra på att läsa av.
  • Anonym (Smaka lite..)

Hur är det möjligt att känna alla härliga, jobbiga känslorna på en och samma gång?

Förbannad, glad, irriterad, härligt pirr, sårad, tillfreds ... osv. Börjar fundera hur normalt detta är?

Jag som ändå är rätt så bra på detta med känslor. I börjar är man lugn .. och tillfreds för att i nästa stund "go crazy" ... och inget är under kontroll.

Det tar sån energi.... Alla dessa känslor för dig äter upp mig. När jag ser på dig och du ser på mig .. är det som att allt försvinner och jag vill bara vara nära dig........... Fan! :(

• Anonym (H..)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-15 20:54:21 följande:

Hur är det möjligt att känna alla härliga, jobbiga känslorna på en och samma gång?

Förbannad, glad, irriterad, härligt pirr, sårad, tillfreds ... osv. Börjar fundera hur normalt detta är?

Jag som ändå är rätt så bra på detta med känslor. I börjar är man lugn .. och tillfreds för att i nästa stund "go crazy" ... och inget är under kontroll.

Det tar sån energi.... Alla dessa känslor för dig äter upp mig. När jag ser på dig och du ser på mig .. är det som att allt försvinner och jag vill bara vara nära dig........... Fan! :(

är de inte då de är rätt?
  • Muflonium

Tänk om jag sagt att jag älskar dig

Tänk om jag inte sagt de orden

Tänk om jag inte sårat dig

Tänk om....

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!