• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Galet förälskad)
    Anonym (Tankar) skrev 2019-05-10 09:39:36 följande:

Ahh...nästan helg...vem vet vad man kan hitta i gräset!

Fästingar?
  • Fringe
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 08:43:21 följande:

Jag känner precis samma. Det är smärtsamt, dels att känna så stark och dels att jag inte kan dela dessa känslor med dig.

Jag är mer än redo att ha det där samtalet. Jag är beredd att ta det till nästa nivå med allt vad det innebär.

Ge mig ett tecken. . och våga möta mig?

Frågan är vad för tecken du skulle vilja ha om det gällt dig och varför du själv inte skulle välja att visa ett tecken och vågat möta mig?
  • Anonym ((VidVattenfallet))
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-09 23:27:23 följande:

Allt kändes så övermäktigt, därav min känsla.

Haha hångla? Länge sedan man hörde det ordet .. hade aldrig tackat nej till en kyss ... den lever dock fortfarande kvar i min fantasi, än så länge..

Jag är redo att ta steget och se vart det leder oss.. vi är båda upptagna men är du redo så är jag också det ;) Det är dock mycket som står på spel så jag tror inte att du törs ;) Eller jag kanske har missbedömt dig?

skulle aldrig bli kränkt oavsett.. mest smickrad!

Mmmm, jag var på väg över idag men blev brutalt ****blockad. Synd ;)
  • Anonym (Smaka lite..)
    Fringe skrev 2019-05-10 17:35:04 följande:

Frågan är vad för tecken du skulle vilja ha om det gällt dig och varför du själv inte skulle välja att visa ett tecken och vågat möta mig?

Sant.. Du har dock inte bett om något tecken. Så vad vill du att jag ska visa? säga? För att du ska förstå.

Jag vill visa men jag vet inte hur....
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-10 18:03:16 följande:

Mmmm, jag var på väg över idag men blev brutalt ****blockad. Synd ;)

Det såg inte ut som att du var på väg till mig .. Du gick till alla andra.. tyvärr!
  • Fringe
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 18:26:27 följande:

Sant.. Du har dock inte bett om något tecken. Så vad vill du att jag ska visa? säga? För att du ska förstå.

Jag vill visa men jag vet inte hur....

Kanske jag inte vill ha ett tecken, kanske vill jag bara ha den direkta frågan ifall det jag en gång berättade för dig fortfarande är sant.
  • Anonym (Smaka lite..)
    Fringe skrev 2019-05-10 18:35:31 följande:

Kanske jag inte vill ha ett tecken, kanske vill jag bara ha den direkta frågan ifall det jag en gång berättade för dig fortfarande är sant.

Rakt på sak alltså. ge mig en ledtråd ....
  • Anonym ((VidVattenfallet))
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 18:27:57 följande:

Det såg inte ut som att du var på väg till mig .. Du gick till alla andra.. tyvärr!

Jasså! Ville mest vänta tills vi var ensamma på kontoret, vilket vi nästan var, i en minut typ. Så kom det nån in igen. Vill inte vara klängig..
  • Fringe
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 18:40:40 följande:

Rakt på sak alltså. ge mig en ledtråd ....

Rakt på sak, ärlighet och uppriktigt är bra och viktigt. Du beundrade mig för det och för mitt mod den där dagen.
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-10 19:01:43 följande:

Jasså! Ville mest vänta tills vi var ensamma på kontoret, vilket vi nästan var, i en minut typ. Så kom det nån in igen. Vill inte vara klängig..

Var vi? Hade varit härligt om vi varit ensamma.. Då känner jag mig allra mest trygg. Då kan ingen se det jag känner... bara du!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!