• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (där floden flyter förbi)

flytta till Pajala, njuta av tystnaden.. nån som är på?

• Oviraptor
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-05-06 19:48:18 följande:

flytta till Pajala, njuta av tystnaden.. nån som är på?

Vad är det som låter hos dig?
  • Anonym (där floden flyter förbi)
    Oviraptor skrev 2019-05-06 20:07:09 följande:

Vad är det som låter hos dig?

tomma burkar.

får snart nog och drar..
  • Oviraptor

Du tar avstånd nu. Jag kommer ge dig space. Jag kan inte sova och jag har gråten i halsen hela tiden. Men det är så det måste vara, du var inte rätt för mig och jag var inte rätt för dig. Om jag separerar kommer det inte vara p g a dig.

• Anonym (Smaka lite..)

Längtar efter dig ..

Jag vill ha dig.. här och nu.

• Anonym (saknar dej)
    Anonym (Tå) skrev 2019-05-03 04:10:51 följande:
    Upplevde utfrysning i högstadiet så jag känner igen mig i dina ord.Har satt spår i själen helt klart.Men vad gör man i vuxen ålder när familj till en av dom som frös ut mig fryser ut en igen?
    känner igen det där
    folk som jag känt i 24år har tagit avstånd från mej sedan far dog
  • Oviraptor
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-06 20:54:04 följande:

Längtar efter dig ..

Jag vill ha dig.. här och nu.

Önskar det var riktat till mig... jag har blivit en jäkla mess. Just nu känns det som inget kan få mig på bättre humör.
  • Anonym ((VidVattenfallet))

Tyckte du om att äta lunch ihop? Du stirrade i mina ögon med dina fina isgråa ögon, jag kunde inte hålla kvar blicken. Jag är rädd att det syns i mina ögon.. vad jag känner.. det stör mig, att jag är så svag. Hur är det för dig? Jag önskar att vi skulle kunna prata om det.

• Anonym (Tankar)
    Oviraptor skrev 2019-05-07 19:07:49 följande:

Önskar det var riktat till mig... jag har blivit en jäkla mess. Just nu känns det som inget kan få mig på bättre humör.

Känns det bättre idag? Ny dag, nya möjligheter? :)
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!