• Anonym (hmmm)

jag återanvänder bajsblöjor

asså när jag säger till vänner oså att jag brukar återanvända blöjor som min son bajsat i så tittar de på mig som om jag är dum i huvet. Det är väl inget fel i de, är ju bara ekonomisk? har sonen bara lagt en korv brukar jag ta bort den och torka lite i blöjan så han kan använda den igen om han inte kissat massa.

någon mer som gör så eller? är ett bra sätt o spara blöjor på.

• Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor
  • Anonym

Såg att de var en troll tråd! Tacka Gud för de!

• hjertat8

TS skulle du tycka det kändes ok om du hade blöja, att ta bort "korven" och torka lite i blöjan och sedan sätta på den på dig själv igen? De tror jag knappast... Om så är fallet - känns det sjukt och OTROLIGT ohygieniskt!! Usch, tycker du ska ge ungen nya blöjor, synd om kraken

• Thalis
    Anonym (hmmm) skrev 2011-10-21 10:28:12 följande:
    ja jag skojar med er... Anledningen till att jag startade en korkad tråd som denna är för att kolla hur många som slösar tid på att sitta och dividera, tjafsa och bråka med varandra för en sådan här tråd. Även kul att se att denna tråd hitintills blivit läst 4023 gånger! Precis det jag ville, skapa en rubrik som lockar folk Flört Låg nämligen igår kväll och tänkte på detta, och bestämde mig för just detta ämnet. Hade först tänkt på något som "min son är skitful" eller  något annat intresseväckande!

Kul att det fungerade! Så nej, ni behöver inte vara oroliga för att min son (som jag inte ens har) behöver gå i bajsblöjor! Däremot var det förvånansvärt många ändå som tyckte att det var okej i vissa fall... skrämmande!
    Kul!!!
    IDIOT!
    Mamma till A, A, A och V.
  • hjertat8
    ja jag skojar med er... Anledningen till att jag startade en korkad tråd som denna är för att kolla hur många som slösar tid på att sitta och dividera, tjafsa och bråka med varandra för en sådan här tråd. Även kul att se att denna tråd hitintills blivit läst 4023 gånger! Precis det jag ville, skapa en rubrik som lockar folk Flört Låg nämligen igår kväll och tänkte på detta, och bestämde mig för just detta ämnet. Hade först tänkt på något som "min son är skitful" eller  något annat intresseväckande!

Kul att det fungerade! Så nej, ni behöver inte vara oroliga för att min son (som jag inte ens har) behöver gå i bajsblöjor! Däremot var det förvånansvärt många ändå som tyckte att det var okej i vissa fall... skrämmande!

Visst...
  • Anonym (hmmm)
    IssaPissa skrev 2011-10-21 10:32:20 följande:
    Tycker det är äckligt, även om du tar bort bajskorven så inenhåller bajs otroligt mycket bakterier, som du inte ser, så de finns ju där trots att bajset är borta.

Stackars barn!
    Jag håller med dig! Säg det till de som seriöst gör så här i denna tråden Glad
  • Anonym (hmmm)
    Thalis skrev 2011-10-21 10:32:29 följande:
    Kul!!!
    IDIOT!
    Ja, jag tycker att det är kul att se alla moralkärringar sitta på ett forum dagarna i ända för att visa hur man ska vara och inte var för att passa in under rubriken "bra förälder".

Idiot eller inte, jag fick ut det jag ville med tråden i alla fall Skrattande
  • Anonym (skitkul)

Skitkul skämmt! Verkligen... Du ville starta en tråd för att se hur många som blir upprörda och sitter och tjafsar med varanndra! Vad är det DU gör då? Starta en löjlig tråd för att?? Du inte har nått vettigare för dig, du verkar ha skittråkigt rent ut sagt! Väx upp!
  • Anonym (hmmm)
    Anonym (skitkul) skrev 2011-10-21 10:35:25 följande:
    Skitkul skämmt! Verkligen... Du ville starta en tråd för att se hur många som blir upprörda och sitter och tjafsar med varanndra! Vad är det DU gör då? Starta en löjlig tråd för att?? Du inte har nått vettigare för dig, du verkar ha skittråkigt rent ut sagt! Väx upp!
    Ja precis! Nej idag har jag faktiskt inte så mycket att göra.. och ja, idag har jag rätt tråkigt. Eller hade, ska jag väl kanske säga Glad

Prova får du se! Har suttit och skrattat mig igenom hela tråden!

Det roliga är att det ofta är 35-40 åringar som sitter i trådarna och ska leka "världens bästa pretto-mamma" varje dag och trampa ned på unga föräldrar som inte jobbar etc. jobbar ni själva ?! Och om ni gör det, tillåter er chef er att sitta och skriva på forum varje dag istället för att göra det ni ska? :O
Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor