Inlägg från: Tösabiten88 |Visa alla inlägg
  • Tösabiten88

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

babydoll: ne inget barn är mindre värt men du har bara haft 4 förlossningar och gravidteter av fem barn, så det bli ju lite svårt för en annan som har fem barn men inga tvillingar. Hänger du med?.

Ne du kan nog hitta en del i samma sits. Angående fästingbett så har mina haft det som små. Ingen fara så länge bettet inte bli som en röd ring runt.  

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Tösabiten88

skriver så du inte missuppfattar igen. Tro inte det är möjligt och hinna med 5 barn på fyra år om du inte har tvillingar, alltså bli det "fusk" :) P.s Skylta inte spå mycket på att det är så grymt och häftigt med fem barn på fyra år om du inte vill låta som skryt. Jag har också rätt tajt med mina men jag skyltar inte med det då jag söker någon att prata med och då "behövs" inte den infon.

• Tösabiten88

loanna: förlåt mig :(
    angåenda dina studier. Det låter ju prima att du fick ihop det så bra, kanske man kan ge sig in på det senare.

hm, sitter och funder på vad jag gjorde när minstingen kom. Jag tog det lugnt och hade inte så stora krav på mig i början och lärde mig hennes mat och sovtider ( så gott det gick).
    Det är svårt och ge tips då inga barn är lika.

Minnet sviker lite grann för mig verkar det som :/. Sonen var 17 månadet när han blev brorsa. Han sov i och för sig i egen säng. Prova och låt han sova i sin säng. Det kan bli för stor händelse att både få ett syskon och lämna er säng samtidigt. .         

• Tösabiten88

eq85: jag vet också hur du känner det, här tro jag inte det bli fler heller men man är inte så gammal heller :)

• Tösabiten88

Ronja: Härlig inställning du har :) Har du fyra töser? mannen din är inte ensam kille i gänget då? hehe

eq85: oj :), go girl :) lite så man blev lite sugen i tanken i alla fall. hehe  

• Tösabiten88

eq85: Bli det 4:an du väntar?. när det är tätt så brukar 3 och 4 och 5 bara haka på i rutinerna då man redan är inne i det hela från början. Jag tro nog det är värre att vänta kanske 4 år och sedan skaffa då får man börja om igen och det kanske känns nytt som vid första barnet. Detta är visserligen bara vad jag tro, då jag inte ha så långt imellan barnen.

• Tösabiten88

emelie: Ja seabands funkade jätte bra för mig, i alla fall under ena graviditeten :)

• Tösabiten88
    Emelie 1987 skrev 2013-07-03 10:24:03 följande:
    Jag har faktiskt aldrig använt det tidigare, det är första gången för mig nu.  
    vad bra att det fungerade :)
    EQ85 skrev 2013-07-03 14:23:20 följande:
    Tösabiten. Drt blir vårt 3 gemensamma, 4e totalt. Har värk i magen men ältesten e neg. Så bara att vänta. Ja man kan ju hoppas att de hakar på. Vi har rätt inkörda rutiner nu med så det blir nog lättare Emelie: skönt att det hjälper Jag hoppas oockså att det blir plus snart

åh vad spännande att följa dej :)
  • Tösabiten88

tilj75: jaså du målar också om huset?. det gör jag också, men vädret har inte velat :( har 1½ sida kvar

• Tösabiten88

vi har staket men ingen gren och utanför kör bilarna i 50 men ibland 70 :/

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)