Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Får man haka på? har barn födda 060914, 080114, 090422, 110130 och 120711 :)
Får man haka på? har barn födda 060914, 080114, 090422, 110130 och 120711 :)
tack tilj :)
oj vad tätt du har tilj :) hur är det och ha så tätt?
tilj: hehe, då är det lite som hod oss då :). Nu sitter tre barn och tittar på tv och största sitter och pysslar. Den minsta ligger i babysittern och tittar. Innan dess bråkade allihop med varandra. hehe.
Angående tvätten så tvättar jag typ allt på en gång och sedan får det gå några dagar igen. hm.. jag springer omkring med vikt tvätt då tvättstugan är av ett mindre slag :).
minimillan: Mina har bytt fframåt när de varit runt 4år. Hon på 6år sitter på bilkudde och den på 4½ år sitter i bältesstol. 3½ och 1½ åringingen sittter bakåtvända. Minsta i babyskyddet.
baby doll: oj det var tätt du hade :) fin blogg du har.
Jag fick vattkoppor nä jag var 16år och det är inget roligt alls :( jag hoppas mina får det med om ett tag. Största är ju 6år.
tilj: oj, det kan inte vara lätt att ha alla sjuka och hängiga. :( hoppas det snart gå över.
Hej linnea :)
Här har det varit en utflykt till en sjö i närheten :) Där har vi kastat grus, löv och pinnar i och även lekt på en lekplats :) När vi kom hem blev det att baka pannkaka. Vid matbordet ballade min största flicka ur och skickades in på rummet där hon nu suttit en stund och gnällt.
Få hoppas resten av dagen bli bra.
babydoll: det kommer nog gå bra för dina pojkar ska du se. Det är väl en del gånger i början som kan vara sjukt jobbiga att uppleva som mamma. Ena flickan här skrek och grät när ajg skulle gå :(
tilj: det låter roligt att leka lite i vattenpölar :)
tilj: grattis på fem årsdagen :) hehe ni har varit lika snabba som oss i barn :) vi har varit gifta i 6år och par i 8år och har fem knoddasar :)