Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
hehe, ja det var komiskt att det blivit så :) Är de födda samma veckodag eller datum eller nått sådant?
hehe, ja det var komiskt att det blivit så :) Är de födda samma veckodag eller datum eller nått sådant?
Emelie: men det var ju rätt likt ändå :) vad för datum är det satt nu?
emelie: det är inte jätte länge kvar :) Julen brukar gå väldigt fort.
emelie: Har ingen aning om de andras slutdatum har med saken och göra, jag tro inte det.
Eq: Usch, Det låter inget vidare att pyret inte vill stanna. Hoppas din bm kan hjälpa dej. kram
Här är vi nyss hemkomna från Ullared som hela familjen var under helgen :) Det gick bättre än vad jag hade trott att vara där med 5 ungar under 8år och dyrt blev det också men det är en annan saga. hehe
eq: hoppas testet ser bra ut, ska hålla mina tummar
emelie: berätta hur det gick idag, jag är så nyfiken
emelie: ja det såg jag nu :) grattis till flickan :), häftigt om hon kommer på alla hjärtans dag.
Idag är det kalas för min största flicka. Hon fyller nämligen 7år idag!. Det är inte klokt, minns som igår när hon föddes.
Hon tackar så mycket :)
är det fler som har skolbarn i tråden?
välkommen alla nya :)
eq: usch vad jobbigt!, kram
tilj:oj en mobil alla redan?. min flicka har inte det ännu och hon skulle bara missköta den också just nu.
Min flicka går i ettan just nu och hon är väldigt känslig och tål inte mycket och det hände just nu när ettan tog fart. Det var inte alls så i nollan. tänkte höra om era barn är lika eller om det bara min dotter. Visst hon har två helt nya lärare och hon åker buss för första gången osv.