Inlägg från: Tösabiten88 |Visa alla inlägg
  • Tösabiten88

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

hm: jag har ammat gående rätt mycket då mina ungar bara ställt till med hys när jag ammar. :/

angende sängdramat så testa det och kolla hur det blir.  

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Tösabiten88

baby doll: hehe. känner igen det. 6åring är som en tonåring här och kxaig som sjuttan. 4--3åringen bara bråkar och tjabbar med varandra. Mot mig allmänt trotsiga. jag ska inte/vill inte osv. 1½åringen han är busig som sjuttanm och klättrar på allt. jag är som tur inte gravid längre :)

• Tösabiten88

när min bråkar som värst skickar jag in dom på var sitt rum så de kan lugna ner sig. Om de bråkar om en leksak så får de en liten minut och bestämma sig för hur de ska ha det, annars tar jag den leksaken. 

• Tösabiten88

Jag ahr ahft min syskonvagn sedan 07 :) då det skiljer 16mån mellan 1 och 2:an. utan den vagnen hade det blivit lite kaos.

babydoll: behöver du inte vagnen eller tycker du inte om den?. jag har en sådan splitt ny inne bakom sovrumsdörren :)  

• Tösabiten88

babaydoll: jag ahr inte hunnit använda den men jag älskar den oxå :) Vår är röd och svart köpt nu i modell 2012.

Jopp jag ska hålla utkik efter spekulanter :)

• Tösabiten88
    Zargenta skrev 2012-11-12 10:50:51 följande:
    3/1 2013 är sista dagen i magen för bebis :) fick datum bestämt idag!

härligt och ha ett slutdatum :)
  • Tösabiten88
    Zargenta skrev 2012-11-13 10:35:00 följande:
    Ja jag hoppas verkligen att lillebror stannar inne tills dess, vill få flytta och komma i ordning i hemmet samt få jul och nyår överstökat hehe

då ska jag hålla tummarna att ni hinner göra det som ni planerat :)
  • Tösabiten88

Madde: uh fy vad läskigt att någon varit inne i huset :/
    Inget larm här inte men bor på landet och det kan ju hända här oxå :(

tilj: usch för när barnen bli sjuka ofta men så är det väl under hösten när dom är små. Här bör´jar en förskyldning dra in :( peppar peppar att den inte bli jobbig och gå över fort i så fall.
    foglossning är en pina att ha :( tvi.

• Tösabiten88

baby doll : Här mår vi fint men en förskyldning ligger nära till hands här :/. Hoppas den i så fall bli lindrig och gå över fort.
    usch för att du kräks ännu :(  

• Tösabiten88

Här har vi 1 dm till 15dm :) vi har varit ute och åkt pulka hela högen oxå :)

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)