Inlägg från: Ronjas mamma |Visa alla inlägg
  • Ronjas mamma

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Planen var att jag skulle ha sytt ett fint overdrag till så det inte såg dumt ut i vardagsrummet, hmm det gjorde jag aldrig och nu med tre små bryr jag mig inte längre hur det ser ut mer hur det fungerar

• Ronjas mamma

Det var så lite hade bara inte så mycket tid maken skulle i väg med stora tjejen och jag och de små blir hemma eftersom mellan tjejen har öroninflamation.

Madde uch vet hur du har det brossan min har gått med två påsar nu jätt länge och får cellgift eftersom inget vill ta det fy det är en jobbig sjukdom är djupot imponerad över att du har ork till 4 små samtidigt det är inte lätt att ha ork i kroppen med en inflamation som fast del av ens kropp. Hoppas du snart får styr på det igen med skånekost. Prova att kolla in denna sida www.umahro.dk/ han har ätit sig frisk han håller kurser också men de är tyvärr svindyra.

Nåja föresten så är alla barnen tillbaka i vår säng igen de sov inte gott i eget rum så nu sover vi igen i en jättesäng mysigt och alla får mycket mera sömn på det viset.

• Ronjas mamma
    UMAHRO CADOGAN, 34 ÅR. KOK OG ERNÆRINGSEKSPERT MED SPECIALE I BIOKEMI

Blev lite skoj text där kopierade bara från hans sida.

Ska slänga mig på soffan nu medan de små sover S är hemma från dagis.

• Ronjas mamma

Glenda jag hade inte klarat mig utan syskon vagn och senare dagmamme vagn i dag har jag lådcykel den kan alla tre sova i men mina har sovit middagsvila länge då behövs platsen desutom har jag inte bil eller körkort. Vi tar oss långa sträckor varje dag det kunde mina aldrig orka gå. Så allt handlar om hur ni har det i vardagen vad ni gör och hur ni kommer runt.
    Har alla tre hemma i dag så skriver mera en annan dag.

• Ronjas mamma

Madde nej inget larm här heller bor inne i stan i lägenhet har en make som är låssmed som säger att vill de kommer de in, altså tjuvarna.

Trillade av en stol i dag när jag skulle nå högt upp låg rak lång ovanpå ungarnas leksaker i træ tappade telefonen och skappade benet slog huvudet och ryggen sitter och över väger om jag har behov för att komma upp till läkaren och bli kollad..

Ja ibland tilj känns det som man aldrig har alla friska på en gång.

• Ronjas mamma

Entilpågång jag har en juni 08 en sept 09 och en juni 11 min kropp har det fint jag håller på att få reumatism men cyklar fortfarnde med barnen varje dag och reumatismen hade nog kommit i vilket fall som helst hade fått att veta jag var genetiskt anlagd för det för vi fick barn.
    Jag älskar mina barn och njuter att se hur glada de är för varandra men det skulle vara ljug att säga att det inte är hårdare än att ha två.
    Men ville til en var tid få dem igen ;-D
    En sa till mig att man ångrar aldrig de barnen man fått bara dem man inte fick..

• Ronjas mamma

Mini här började R när hon var tre och ett halvt sedan väntade vi så började S som tre men tror det var lite för tidigt för henne.
    R älskade dagis från första stund och S tog det en månad med skik och skrål..
    Tyckte det var skönt att S fik lite ekstra tid här hemma med mig og lilla E det hade hon behov för men här gav det ju sig själv eftersom de skiftar från baby til stora barn vid tre ville vi inte att de skulle börja innan eftersom de så ändå skulle byta rätt snabbt igen.

• Ronjas mamma

Zargenta skönt flytten har gått bra, jag hatar flytta längtar fortfarnde tillbaka till vår gamla lägenhet tycker fortafarnde denna inte luktar hemma..

Mini uch jag säger samma har inga bra tips sover en bra och de andra dåligt R drömmer varje natt för tillfälligt halvt vaken kallar hon 20 gg på mig

• Ronjas mamma

Babydoll tror mycket av det handlar om hur man som förälder tacklar födelsdagen min bästa kompis i tonåren fylde år d 31  december hon sa alltid att "de firar mig"
    Och hade hur skoj som helst och alla vännerna hade ju ändå lust att festa så ofta blev det ju stor fest utan att hun behövde hålla den varje gång..

Tilj har äntligen fått svar om min sjal den har tyvärr åkt i väg till second hand shoppen trodde hun som lånat den hun kund einte hitta den och jag hade ju sagt hon bara skulle skicka det vidare så det gjorde hun..

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)