Inlägg från: Ronjas mamma |Visa alla inlägg
  • Ronjas mamma

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Grattis Tilj hoppas allt gik bra.
    Så mysigt med en liten en blir helt skruk bara av tanken.

• Ronjas mamma

justi som många gg sagt tidigare i denna tråd det är inte en tävling känner man själv det är tätt så är det

Jo Justi jag har tre som vaknar mm gg varje natt, men så ser jag till att sova om dagen eller går ofta i säng samtidigt som barnen.

• Ronjas mamma

Tilj det er ok bara glad för om ni kan använda det. Försöker sortera ut men det är svårt eftersom jag så gärna vill ha ett barn till

• Ronjas mamma

Grattis.

Här har mellan barnet kräksjuka bombom hur många får det denna gg??

Så cirkus träning är uteslutet för allihopa i dag trist men så är det kan ju inte cykla ut och lämna äldsta igenom snö storm med en som spyr för att cykla hem och tilbaka och hämta en time senare..

• Ronjas mamma

Mh mon ikke begge dele kan bruges

Mera trist för R som ju inte är sjuk som så inte skulle få lov att komma.. Som tur är har maken tagit tidigare fri så han kommer hem och hämtar henne och kör ut och är med i dag så jag kan vara hemma och passa ungar..

• Ronjas mamma

Tilj så glad jag bliver jag har ju alskat sjal bär faktiskt fortfarnde min aflickor dok inte samtidigt mera.
    Desutom är det så enkelt att amma och så msigt när de sover i den.

Jo Linnea precis utan för men puha nej vi hade snöstorm idag altså efter danska förhållande så här ligger kanse 10 cm snö men en jäkla blåst så det hela yr omkring hela tiden. Men i dag har jag bara varit hemma med de tvåå minsta och så tvättat en massa eftersom S spytt igenom jag vet inte hur mycket tvätt..

• Ronjas mamma

MH försökte svara så försavnn det tyckte klart att de två med 13 mån mellan var lättare en när trean kom 19 måneder efter tvåan vår tvåa blev väldigt svartsjuk och hängde på mig hela tiden..
    Men kan ju också vara det att man redan hade en, rådet är väl egentligen också vänta och se när du har två hur det känns det är inte alltid lika lätt att gå från en till två så se om ni känner att ni har energi till varandra och barnen och fortfarnde vill och orkar ett barn till så tag den der i från.

I dag har vi en pigg sjukling som leker allt från jägare till att vara uttråkad..

• Ronjas mamma

Jäklar Tilj ni måste ha massor av plats

Orkar inte riktigt gøra något idag ungarna sover och så fik jag et link på rea på barn jackor til nästa vinter men blev snål när jag insåg att även på 50% rea kunde jag köpa dem till minst halva det priset om end använda men ofta använder barnen i den ålder ändå bara jackorna in och ut ur bilen, overall om de är ute så jag började sitta kolla använda istallet.

Nåja och så budade jag hem en GAMMAL ljus rosa retro winter cykel til R nu får vi se har sagt att jag måste kunna hämta den i dag timmarna innan eller efter påsk annars går det ju inte.. 150 kr tyckte den var fin om än lite sliten och så hade den låg mittelstång, hun beklagar sig alltid på at det är besværligt att komma på sin sparkcykel, så tänkte det var lättare.

• Ronjas mamma

Tja jo men tror inte den är särkilt uppdaterad i vem som faktiskt är aktiv i tråden??

En en treårig besserwisser och en 4 årig kinkig..

Plus en magsjuks aom inte vill släppa helt.

Maken har underholdt med att planta frö.

• Ronjas mamma

Justi hoppas det snart vänder med trotsen använd tilj mantra det brukar jag göra det är bara en fas, det är bara en fas..

Ibland blir man tyvärr bara besviken och ledsen på sina vänner ibland ändrar de sig och man accepterar deras handlingar ibland är det för mycket för att kunna leva med och så får man gå vidare.
    Och ibland beh¨ver man bara beklaga sig lite och få det ut så är det ju bra vi finns.
    Hoppas våren snart kommer så brukar alt hjälpa

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)