Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Jose som tidigare skrivit i tråden madrasser på golven är också ett hitt..
Jose som tidigare skrivit i tråden madrasser på golven är också ett hitt..
uch madde känner till det med en svärmor sommaninte är helt enig med tyvärr så är min döv så det smittar av på allt för hon "hörde" ju inte vad som blev sagt grrrrr
Desutom så har jag börjat ta henne i att ljuga ytterst irriterande.
I dag ska alla barnen vara hemma vi ska in och besöka en av deras kompisar från lekstugan..
Njut regnet
Loncelot kram till dig.
Hoppas du kommer dig och att ni kan prata om barnen och bli eniga om dem.
Loncelot har det hänt något som utlöst eller står du på bar botten och har du någon att prata med som kan vara lite hos dig?
VI har varit ute och cyklat i dag och besökt en av mina kompisar ungarna fick hår diadem av henne och hennes styvdotter så de blev helt vilt lyckliga..
Loncelot du skriver bara till oss om det är du har behov för det, kan föreställa mig hur jobbigt det måste vara.
Man vill ju gärna vara stark och vara där för barnen samtidigt som allt rasar.
Jo känner till det med upp och nedgångar vi har heller inte haft det så lätt efter flytten men jag har den typ make som kämpar till han är grön i ansiktet tyvärr käms jag över att säga att jag nog alltid varit den i vårt förhållande som haft lätast vid att tänka så skiter vi i det..
Men lite annorlund har jag dok blivit efter barnen kommit.
Så hoppas jag för dig att han gör det det är ju hårt med små barn specielt när man som oss väljer att få dem tätt.
Kanske han bara har behov för att komma väck från det hela lite.
Tänker sån på dig och tänker hur jag själv ville ha det om min man bara beslutade sig för att gå.
Kram
Jävla skit dator i morse suddade E allt jag skrivit och nu gjorde jag det själv skriver igen imorgon nu är jag bara sur.
Med nattningarna gjorde jag det när jag bara hade två att stora tjejen blev ammad sen fik hon ligga och gosa mot min rygg medan jag låg och ammade minsta så brukade vi somna så..
Ska se om det lyckas i dag med att skriva om kubb..
Villle bara säga att man ska noga överväga det här får alla det erbjudit så jag tänkte inte så mycke över det gjorde det som ahh mysig grej se baby och ja så var det de två första gg tredje gg gik jag gråtandes hem med tal 1:27 til DS.
Vad jag så senare lärt är att min hållning var helt annorlunda till vad jag trodde inte kunde jag ta bort vårt barn..
Desutom finns många lidelser man inte hittar vid kubb.
Vi fick en massa ekstra ultraljud så de kunde se at hun utvecklade sig som hon skulle, blev hast inkallade en gg för de hade översett något när jag varit där dagen innan.
Men som tur var så kom lilla E frisk och sund ut även om jag tror jag hade älskat henne lika mycket vilket som.
Så inte för att sätta skräck i varken babydoll eller er andra gravida men tänk igenom varför ni vill kubb och vad ni vill använda den informationen ni får till..
Välkommen tillbaka tilj.
Ska ner och få kollat min spiral i dag har ont av den andra som haft problem med hormon spiral?
Och så har maken sagt ordentligt att han vill inte ha fler barn, att han gärna vill orka med dem vi har och känna att han har råd att försörga sin familj. Så vi slutar här, så det är med lite konstiga känslor jag börjat sortera ut lite i alla baby grejor vi har och inte använder mera.
Hej lillairis.
Hoppas minstingen har det bra och kan förestalla mig det måste vara hårt att ha minsta på neo när de ar så tätt
får ni ha lilla tjejen med er på neo?
Tilj lätse denna gången??
har det lyckats är du gravid?