• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • bojji07
    Helenmedh skrev 2011-10-27 06:07:53 följande:
    Mitt test igår visade ju positivt men strecket försvann spårlöst. Idag medmorgonurin är det så jävla negativt det kan bli.... Vad händer med min kropp?
    Det kan ha varit så att det var mycket urin som sögs upp. Strecken brukar inte försvinna annars.
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • MissMollis

Ok värdelös bild fr i morse som är paniktagen för jag skulle springa hemifrån, -sambon satt o vänta i bilen =) Måste ha skuggat ljuset med mobilen när jag tog kortet.. Inte så mkt o se förmodligen väldigt neg iaf. Är på ÄL+9 idag (om ja räkna rätt nu).. Men iaf en bild i brist på annat....

• MissMollis

Kan tillägga att jag slängde ner testet i fickan i tog med t jobbet för vidare granskning "fniss" o i efterhand syns en svag svag skugga (spök) så ja blir lite sne att jag inte kan se om skuggan va där direkt på bilden eller kom sen.. Men har typ 1 v kvar t bim så många mornar kvar o o testa Tungan ute

• Bellatrixx

Hej,

jag har bara en liten fråga, om man fick en :)-gubbe på ÄL testet den 16/10,
    när ska man egentligen då kolla grav? Den 31/10 eller den 2/11?

Hoppas det är någon som kan svara, har en lutelfas på 14 dagar.
    Drömmer

• lycka 4
    Bellatrixx skrev 2011-10-27 10:02:53 följande:

Hej,

Drömmer

det beror ju lite på ! Jag fick possetivt på äl stickan den 13 /10 och jag plussade i måndags =)
  • Den lilla M
    Bellatrixx skrev 2011-10-27 10:02:53 följande:

Hej,

Drömmer

du kan testa redan nu.. fast helst med morgonurin!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

jag har plussat på äl+8 och äl+9 å då med mitt på dan urin så om du hest liggandes hemma är det ju bara att testa på

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • slemtorsk i din bralla
    7feb skrev 2011-10-27 09:39:28 följande:
    43% existerar visst. Chanserna har kanske ökat sen du var 28. Lycka till iaf
    jag kollade nyss och chanserna ligger på max 35% vid första försöket men det är skit sak samma...Jag ogillar bara när folk får upp hoppet onödigt högt och på första försöket är det 25-35% enligt www.fertilitetsguiden.nu/therapyOptions/AssistedReproduction/IVF/SuccessRates/index.asp vilket också är den sida som min läkare rekomenderade för vidare info förutom den som Sahlgrenska själva har...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester