• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lillasyrran01
    BebisVagga skrev 2011-10-27 00:19:21 följande:
    mitt i allt jag tror jag e gravid igen lycka så går morfar o dör.. o det enda jag tänker på e hur dåligt barnbarn jag e som inte ens pratat med honom sen jag gifte mej i mars.....

Men gud, jag beklagar verkligen. Jag skickar en tröstande kram till dig! *KRAM* 
  • Marie-anne

jo jag vet, och ja, jag går på cellprovstagningen vart tredje år och visst e jag ej förtjust i den då jag har vestibulit och jag e en sån människa tyvärr som inte springer till läkarn så fort jag känner mej konstig utan funkar det så funkar det, mamma brukar hota med att hon kör mej själv om jag nångång tydligt visar att jag e sjuk men jag hoppas att det ska gå över om jag låter saken bero och ja, jag vet ej mycket om min kropp för det intresserar mej inte så värst, bara jag vet att den funkar och varför jag har ont och det vet jag artros o sne rygg, men det andra bryr jag mej om det blir värre,jaja jag hör morlapekningarna, men jag ska sluta gnälla=/

• Marie-anne

ps dessutom så är jag mer orolig för mina medmänniskor och jag bryr mej om dem mer så jag glömmer av mina problem, det kan jag ta sen tycker jag men sen kommer aldrig...

• Helenmedh

Mitt test igår visade ju positivt men strecket försvann spårlöst. Idag medmorgonurin är det så jävla negativt det kan bli.... Vad händer med min kropp?

• Skrutt 83

Ser ut att bli ett 7 försök för oss.. :( idag på Äl+10 var testlagret tvärnegativt och cb visar bara spökplus.. Jag som känt mig hoppfull denna månad.. :( tycks inte vilja bli vår tur.

• Lövet22

Skutt. Bild på spöktestet . Du har flera dagar kvar till bim. Du kan ännu testa +

• slemtorsk i din bralla
    Marie-anne skrev 2011-10-27 03:56:54 följande:
    ps dessutom så är jag mer orolig för mina medmänniskor och jag bryr mej om dem mer så jag glömmer av mina problem, det kan jag ta sen tycker jag men sen kommer aldrig...
    det är väl dags att sätta sig själv först då om du ska bli mamma.. du måste ju ta hand om din kropp och dig själv...det där låter ju helt galet att inte gå till doktor om du mår dåligt.

Vestibulit är ju dessutom ett tillstånd som försvårar samlag, det är något du absolut borde söka hjälp för om du ska kunna bli mamma. HAR du fått en konstaterad diagnos vestibulit eller är det som du tror/känner??
  • Soffiie

skutt jag har tänkt på dig och undrat lite vart du hållt hus ?  Ge inte upp hoppet ännu det är absolut inte för sent för ett plus denna månad =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester