• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lindis1974

Lägger du upp bilder från mobilen? Hur? Funkar inte för mig.
    Men bilden är väl tagen med en vanlig kamera? Med tanke på storlek och närbild ?

• lilaemma

10mul testerna ger alltid svaga plus efter tiden för mig.

Urinröret sitter i slidmynningen medan tappen sitter innuti slidan.

Test kan fortsätta att stegra sig ett tag efter en mfsblödning.

Kommer inte ihåg vem som frågade vad, men svarar bäst jag kan i alla fall...

• BebisVagga
    lilaemma skrev 2011-10-26 19:00:40 följande:
    10mul testerna ger alltid svaga plus efter tiden för mig.

Urinröret sitter i slidmynningen medan tappen sitter innuti slidan.

Test kan fortsätta att stegra sig ett tag efter en mfsblödning.

Kommer inte ihåg vem som frågade vad, men svarar bäst jag kan i alla fall...
    svaga plus på mina med efter tiden gått ut på 10mlu tester.. hur ska man tolka dem.. har fått likadant på 4 st jag tagit
  • Sisko
    Lindis1974 skrev 2011-10-26 19:00:20 följande:
    Lägger du upp bilder från mobilen? Hur? Funkar inte för mig.
    Men bilden är väl tagen med en vanlig kamera? Med tanke på storlek och närbild ?

Tar ifra mobilen till datorn för o sen föra över hära ifra... Sitter int o skickar fra mobilen, för avancerat...
    Nej då bilden är tagen med min mobil är den...
    finskaflikkan skrev 2011-10-26 19:11:04 följande:
    Sisko: GRATTIS! Solig

Tack duNalle
  • Lindis1974

Vilken supermobilkamera du har Sisko.

• Helenmedh

Alltså vad är detta för streck?! Det kom upp efter typ fem min. Stannade 5 min och sen bara puts väck borta! Jättekonstigt :-S Syns jäääääääääääättesvagt och smalt om man håller en lampa bakom...

• Sisko
    Lindis1974 skrev 2011-10-26 19:27:11 följande:
    Vilken supermobilkamera du har Sisko.

Int någe super, bara ti o ta ett kort. O sen gå ti photoshop o klippa ti den så den bli som förstorad då.... som på paint när du kan minimera o försora bilder...
  • Lindis1974

Men vad har du för mobil ? Hur ser bilden ut när den inte är fixad så? E nyfiken för min mobil kan inte få så fina bilder. Även om jag fixar dem.

• Sisko

en xperia x10 pro..
    zte blade o en iphone... så... tog bild med xperian...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester