• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HelenFr
    lillabambi skrev 2011-10-26 12:34:35 följande:
    Någon som kan informera mig lite om äl test, började testa i måndags var då svagt, igår var det nästan lika starkt som kontrollstrecket men ett smalt streck och idag är det obefintligt, ?

På de flesta ältester så ska teststrecket vara starkare än kontrollstrecket när det räknas som fullt utslag...
    Jag får också alltid två streck men har jag inte ägglossning så är det strecket alltid svagare...  
  • finskaflikkan
    Ljushuvudet skrev 2011-10-26 14:04:13 följande:

Så nu slänger jag upp en bild här så får ni säga vad ni ser eller inte ser, alla kommentarer välkomna
    Ser jätte svagt!
    När har du BIM?  
  • finskaflikkan
    Sisko skrev 2011-10-26 14:57:41 följande:

Ny dag, nya tester nya märken... Igår RFSUs förra veckan CB... Idag apotekets egna *ingen erfarenhet sen förr...* 

Detta utan färgändring...  jag må inbilla mig att jag ser ett supersvagt streck... men jag ser de....

Njo nog är man skogstokig att man int ger sig som man dagen innan säger... :)   

Ser inget på dom här... Har ingen aning ens vart test strecket ska sitta....
  • Sisko
    MissMollis skrev 2011-10-26 15:03:56 följande:
    Sisko; ser ett tunnt svagt streck men det påminner om spökisarna på cb´s tyvärr. Har dock provat ett sånt test 1 ggr när jag inte var gravid, och det gav inte ens en liten skugga så hoppas ditt test betyder ngt bra! Glad

Hoppas gör jag med... Detta är apotekets egna... Så får se... Blått blev de direkt men übertunt, men blått... *hoppas hoppas* Och tack du MissMollis... :D
  • Den lilla M

Sisko: det där ser tyvärr ut som CB ökända spökstreck .. hoppas dock självklart att det är ett plus iaf!!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • finskaflikkan
    Sisko skrev 2011-10-26 15:18:27 följande:

Till du finskaflikkan :D *ler* ...

ahaa...
    Ja men då ser jag JÄTTE svagt!
    tack... Hahhaa... Oskyldig  
  • Choccolat

Sockerbrallan: Först såg jag inget.. sen anade jag... sen inget igen.. sen övertygad om att något är där..
    Sitter som en undulat med huvet fram och tillbaka här på jobbet.. ha ha!

• Den lilla M

har kollat lite på nätet och det verkar vanligare med spökstreck på test med blåfärg än dem som har rödfärg. kanske är det lättare för blåafärgrester att fastna.. 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester