• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • bebislängtan80

Hej alla experter här inne! =) Jag behöver HJÄLP. Vad tror ni om det här? Vi tog det här testet natten till idag, 26/10 - 11. Visst ser man ett streck där eller är det bara önsketänkande från vår sida? Det är ju så svagt. Idag är det 2 dagar innan beräknad mens så det kanske är för tidigt än att få ett starkt plus. Men visst ser ni också ett streck där?
  • BebisVagga
    bebislängtan80 skrev 2011-10-26 21:14:08 följande:

Hej alla experter här inne! =) Jag behöver HJÄLP. Vad tror ni om det här? Vi tog det här testet natten till idag, 26/10 - 11. Visst ser man ett streck där eller är det bara önsketänkande från vår sida? Det är ju så svagt. Idag är det 2 dagar innan beräknad mens så det kanske är för tidigt än att få ett starkt plus. Men visst ser ni också ett streck där?
    absolut +.. o inte så svagt tycker jag...

Grattis... du kan glömma mensen bruden.. den lär inte komma
  • Lövet22
    bebislängtan80 skrev 2011-10-26 21:14:08 följande:

Ser strecket klart o tydligt
  • bebislängtan80

Då är det som jag trodde! GUD VAD UNDERBART!! Innerst inne visste jag nog att det var ett plus men var ändå tvungen att fråga om experthjälp.. =))

• bebislängtan80

Tack alla ni som säger grattis

• Ljushuvudet

Bebislängtan80 det är absolut ett plus

• Sol i sinne
    Lindis1974 skrev 2011-10-26 19:00:20 följande:
    Lägger du upp bilder från mobilen? Hur? Funkar inte för mig.
    Men bilden är väl tagen med en vanlig kamera? Med tanke på storlek och närbild ?
    Du verkar vara skeptisk till Siskos bild? Jag har en HTC Decire HD och bilderna blir så fantastiskt bra, ja tom bättre än systemkameran vissa gånger. Så visst kan man ta bra och fina bilder med mobilkamera!

Stort grattis Sisko!!! =)
  • Helenmedh

Haha jag vågar inte ikväll. Tar ett imorgonbitti :) Men alltså, jag sparade testet (jag vet att man inte ska titta på det efter 10 min men efter att det försvann var jag tvungen) och nu är det som en svag skugga där istället för det där underbart rosa strecket :/ Mina ögon kan heller inte urskilja om det är vitt eller någon annan färg. Så svagt är det ..

• Elizabett

Grattis till alla nya plus! Blir så glad för er!

Skulle fått mens idag men ännu inget och neg på testet i morse så nu börjar jag ge upp lite...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester