• Sisko

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är detta normalt? Må hoppa in här o fråga... För jag får frispel...
    nog med att man är så gravid de går o bli kroppsligt, så vill int pinket visa de...
    Började ti o med att "pirra" i brösten för några dagar sedan, är de normalt???  
  • Sisko

Må ju även tillägga att de kom på 2 sek ej som efter 20 min el så, utan direkt...
     (bim +12 nu) 

• Sisko
    lilaemma skrev 2011-10-25 15:54:57 följande:
    Vitt streck är negativt. Tyvärr. Får så rätt ofta. Är det andra ett CB? Ser lite märkligt ut... Är det innan du kissat eller efter?

Vita streck bli man le på... Det är cb ja... Mmm efteråt... så...
  • Sisko
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-25 16:03:52 följande:
    supernegativt tyvärr

De där vita strecken är väldigt vanliga på sk stickor, som testlagrets, rfsu och sånna.. det brukar stå i instruktionerna att det kan uppstå- om jag inte missminner mig, har inte läst instruktionerna på ett tag men jag vet att det har stått på flera av de märken jag har använt.

jo det jag misstänkte på rfsu... men den på cb, fått så på 3st nu på raken, supersvaga blåa streck :S
  • Sisko

såg ej svaret dit, nu så :D *ler*

... Men men... Undrar varför man har en supersvälld mage, mått illa i flera veckor, halsbränna, finnigare än min 13 åringa son... hugg i livmodern... pirrar i brösten... Jag blir helt tok, och får ej komma in ti bm för att bli undersökt... om man fått knutor el så...  

• Sisko
    Lövet22 skrev 2011-10-25 16:18:04 följande:
    Sisko, testen ser torkade ut.Obestämd

Ej torkade, tog bilderna direkt efter de blitt testade. jag är ju den som efter 5 min kastar dem för att ej bli lurad. så, tar kort direkt efter 2 sek... :S
    Didajdidajda skrev 2011-10-25 16:19:45 följande:
    Alltså jag ser ett plus :( ...
    Kan inte du prova med ett annat test, tex. "Testa tidigt"- testet. Tror dom är känsligare!

tycker jag med. men men. jo har testat rfsus tidiga igår, men den var så fett minus de gick ... Man bli tok...
  • Sisko
    Lövet22 skrev 2011-10-25 16:26:12 följande:
    Då förstår jag inget, minustrecket ska ju synas klart tydligare iaf. Jag ser inget. men blött måste det ju blivit eftersom kontrollstrecket syns.Förvånad

Var så svagt, varit de på de 2 sista jag gjort och båda ser likadana ut.. Dvs jättemild mittenstreck o sen supersvagaste streck i mitten... så... blir helt tok... mmm
  • Sisko
    finskaflikkan skrev 2011-10-25 16:31:34 följande:
    Dom bästa e helt klart dom digitala där de står klart och tydligt gravid/inte gravid.

Jooo, ler... Körde en sådan förra veckan, som sa ej gravid ei raskaana... Meen symtomen kvarstår, därför kör man med massa oförklariga streck tester... *ler*
    hört att de ej är lika tillförlitliga i mätningen... vet int 
  • Sisko
    finskaflikkan skrev 2011-10-25 16:34:30 följande:

Hahha har oxå testat jag vet inte huuuur många tester...
    Så i know the feeling!

Hoppas du får ditt efterlängtade plus!    

Kiitos och tack.. *ler* ... Hålla massa tummar... *ler* ...
    BejbyBoo skrev 2011-10-25 16:37:57 följande:
    Hmm... men som Fru höst skriver så ska ju det vågräta strecket vara starkt, oavsett positivt eller negativt resultat. Jag skulle gå tillbaka till apoteket med testerna och reklamera.
    Hade kanske varit bra om man sparat dem med... Men men... Skall nog försöka hålla mig ifrån testandet i någe dagar.. Man blir ju sinnesförvirrad *ler* ...
    Lövet22 skrev 2011-10-25 16:45:32 följande:
    Har kollat o försökt redigera, testet har ett svagt streck = spök så det skulle jag inte lita på, men jag håller med FlakeZ reklamera
    Som ovan ej dem kvar, men men... Får på något vis kontakta cb, om de nu går. . . internationella nr. För de har blivit så på alla cb jag använt... *brydd*

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester