• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-03-30 12:08:22 följande:
    Swea : va söt du e (o ni andra med förstås) .. ja har int bestämt mig för att dra... o ja hoppas verkligen inte j behöver göra de.-. men ja måste säga ifrån o säga va ja tycker o tänker.. för ja tycker om tråden sjukt mycke.. 
    .. men ja som säkert många andra har int världens strkaste självförtroende o psyke . dels för att de tär så att aldri få ett varaktigt plus.. o ja vill inte bli nertryckt o må sämre.. förstår du hur ja menar``??

Slemmis :  Ja tycker om att hjälpa er me att trixa :) o ja saknar er när ja inte sitter här.. men även där som ja skrev t sweas... ja klarar inte av att bli nertryckt o mista hoppet.. 

Jag tror inte att de e någon speciells fel! Ja tänker inte peka ut nån...
    ja vill bara förmedla att man måste tänka på va man skriver.. för endel kan faktiskt må riktigt dåligt av de .. även om de e sanningen.. ja har iallafall kommit t ett sånt stadie att ja bryr mig om er så mycke.. att ja tar verkligen åt mig...

SEN VET JA ATT JA E KÄNSLIG... därav .. viktigt att säga ifrån..
    o ja gör de nu för att kunna lösa detta o slippa lämna <3
    för ja skulle sakna er massa! 
    jag förstår och VI om några i tråden Vet hur besvikelsen är..gång på gång !! jag fick många gråtanfall och depp innan jag fick mitt plus , så det är ju nu vi behöver varandra som mest 
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-03-30 12:17:54 följande:
    absolut!  håller med dig! många gånger behöver man lite mer än ett "de där e ett spök" vi som har hängt här ett tag vet ju att de finns ofta massa tråkighter elle komplikationer runt om...

o ofta har man inte berättat för de rruntom en i verkligheten .. såå då betyder ju de man har kontakt me här såå mycke mer... vem ska man annars prata me liksom...

precis, här kan man tjata sig blodig , orkar ingen med en så kan man ignorera=) ha ha
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2012-03-30 12:25:23 följande:
    Näe tjejer, nu kom testen jag beställt. BIM -5 och jag som inte skulle testa.. Kan ju inte låta bli.. Uppdaterar med bild (förmodligen en utan tillstymmelse till sträck) :P
    jaaa.. bild bild 
  • sweasmamma
    Niillis skrev 2012-03-30 12:37:38 följande:
    Eftersom ingen ville trixa med min bild gjorde jag det själv :P hehe men vet inte kan man skicka upp det genom telefonen det går inte va
    sorry vart va dina bilder?
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-03-30 12:33:21 följande:
    hahah :P hmm ja mår sjukt skumt.. mensen varade i 3 dagar,.. brukar ha minst 5 .. mellan 5 o 7 dagar.. o mår illa.. har knappt klarat åka buss.. sura uppstötningar... o ja fattar int va min kropp håller på me.. o ja e i obalans just nu o mår inte super då allt tär på mig.. men ja blir galen på allt detta ...
    kanske är gravid iaf !! 
  • sweasmamma
    Niillis skrev 2012-03-30 12:54:56 följande:
    Äsch jag känner mig inte ett dugg gravid :-/
    gjorde inte jag heller!! typ enda månaden jag inte kände nåt så va jag gravid
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 13:04:46 följande:
    samma här förra gången jag var gravid.. inte en enda liten grej som spökade...
    nä alla andra månader va det NÅT men nope, inget ..det kom dagarna efter plusset 
  • sweasmamma

Tjejer som är mammor!!!!!

Kommer ni ihåg hur det va med bebisens pult när den lägger sig tillrätta och förbereder sig för förlossning , sjunker inte hjärtslagen lite då ??? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester