• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Puffmajs skrev 2012-04-04 07:52:17 följande:
    vad skötn swea. =)

själv har jag inte sovit klokt på 2 nätter, min katt går runt och piper och ska ha uppmärksamhet, troligtvis pga flytten. är såå trött :(
    aahhh stackars kisen =) 

skrivit i din gästbok =) 
  • sweasmamma
    Meeee skrev 2012-04-04 08:25:07 följande:
    jag ska försöka få akuttid till min kisse... Hittade en knöl bakom ena frambenet på honom igår ... Den är stor som en puttekula.
    Hoppas verkligen att det bara är ett bett eller nått... Men tror tyvärr inte de :/
    fyy hoppas det blir bra =( 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-04-04 08:15:38 följande:
    Tjejer som tempar!
    Kan tempen va annorlunda beroende på temperatur i rummet tex? Är bortrest och allt stämmer enligt äl utom tempen.. Undra om det beror på att det är svalare där jag är nu?
    oj inte en aning men känns som det borde kunna påverka
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-04-04 09:12:46 följande:
    Swea: jag hade ont i äggstockarna och det strama minsta lilla rörelse jag gjorde, inte skönt. Men livmodern växer väldigt i början i vissa perioder.
    Så ta det lugnt bebisen växer
    =)
  • sweasmamma
    Jag skrev 2012-04-04 10:29:50 följande:
    kom nånting väldigt ljus orangefärgat på pappret nyss när jag kissa =( jag är förvirrad och förtvivlad. säg inte att det är mensen!!!
    nää.. men du , ta ut testet och fota !! hoppas inte det är mensen 
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-04-04 10:49:43 följande:
    Är extremt trött. Och hostig, annars oki. Själv? Är i v14+1.
    v 8 idag , jodå det är bra ! trött och ont i min rygg annars lugnt =) 
  • sweasmamma
    Cricket skrev 2012-04-05 06:23:05 följande:

Hej tjejer, la upp ett test igår BM -5 här kommer dagens. Visst är det ett plus inget spök?
    GRATTIS
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-04-05 07:52:09 följande:
    Åh jag hoppas vår enda gång räckte, 2 dar innan äggsläppet!!!
    jadå =) gjorde det säkert =) HÅLLER TUMMARNA!! vilken dag är du på
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester