• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

• sweasmamma
    juliia24 skrev 2012-03-30 15:02:56 följande:
    lägger in mina eftermiddags tester. ser ni något . någon som vill trixa

svårt att få på bild
    jodå jag ser

• sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-30 15:06:26 följande:
    mysiga bilder swea :) jag har en överraskning till er i tråden och jag hoppas ni får er lite skratt :P
    tänkte bara gaska upp alla lite =)
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-30 15:06:26 följande:
    mysiga bilder swea :) jag har en överraskning till er i tråden och jag hoppas ni får er lite skratt :P
    jaaa
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-30 15:10:22 följande:

" target="_blank">

varsågoda, man får skratta, ursäkta mitt fula face. trött och stressad. Puusss!
    SÖTA DU!!!!!!!!!!!!!!!!! ha ha ha ha ha 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 19:36:58 följande:
    ååå gubbens bild blev väääldigt ljus o blank i datorn mot i telefonen men det ÄR rosa...!?!?! fast jag hade ju ett svagt rosa den 24:e också men inte alls så här ... detta är det starkaste vi har haft inom tiden så att säga......

mannens bild..

men slemmis... åh.. kan det vara?? det ser så ut =)
  • sweasmamma

nä tjejer!!! imorgon drar jag och min bästa vän ut på roadtrip med våra söta döttrar !!! =) kommer nog tillbaka först nästa vecka =) PUSS OCH KRAM !

LOVE U ALLHjärta 

• sweasmamma

morrn tjejer!! sover slemmis????? VAAAAAAKNNNNNNNAAAAAAAAA!!! nyfiken ju 

och VAR är Knasten ?????*saknar* 

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-31 08:02:20 följande:
    Nu är slemmis vaken...jag o mannen beslutade att vänta med det digitala eftersom det var så svagt/osäkert på testet i går. Har inga fler tester...men vaknade med illamående och ingen mens; däremot flytningar, brukar vara torrt före mens...men även det kan ju vara fran Sprejen.
    alltså detta är sååå spännande ..NÄR ska du testa igen då??? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester