Inlägg från: sweasmamma
|
-
-
och här ska ni få er ett litet skratt !!! kopierat dottern .. HA HA HA
-
jodå jag serjuliia24 skrev 2012-03-30 15:02:56 följande:lägger in mina eftermiddags tester. ser ni något . någon som vill trixa
svårt att få på bild -
tänkte bara gaska upp alla lite =)Puffmajs skrev 2012-03-30 15:06:26 följande:mysiga bilder swea :) jag har en överraskning till er i tråden och jag hoppas ni får er lite skratt :P
-
jaaaPuffmajs skrev 2012-03-30 15:06:26 följande:mysiga bilder swea :) jag har en överraskning till er i tråden och jag hoppas ni får er lite skratt :P
-
SÖTA DU!!!!!!!!!!!!!!!!! ha ha ha ha haPuffmajs skrev 2012-03-30 15:10:22 följande:
" target="_blank">
varsågoda, man får skratta, ursäkta mitt fula face. trött och stressad. Puusss! -
men slemmis... åh.. kan det vara?? det ser så ut =)slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 19:36:58 följande:ååå gubbens bild blev väääldigt ljus o blank i datorn mot i telefonen men det ÄR rosa...!?!?! fast jag hade ju ett svagt rosa den 24:e också men inte alls så här ... detta är det starkaste vi har haft inom tiden så att säga......
mannens bild..
-
nä tjejer!!! imorgon drar jag och min bästa vän ut på roadtrip med våra söta döttrar !!! =) kommer nog tillbaka först nästa vecka =) PUSS OCH KRAM !
LOVE U ALL -
morrn tjejer!! sover slemmis????? VAAAAAAKNNNNNNNAAAAAAAAA!!! nyfiken ju
och VAR är Knasten ?????*saknar* -
alltså detta är sååå spännande ..NÄR ska du testa igen då???slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-31 08:02:20 följande:Nu är slemmis vaken...jag o mannen beslutade att vänta med det digitala eftersom det var så svagt/osäkert på testet i går. Har inga fler tester...men vaknade med illamående och ingen mens; däremot flytningar, brukar vara torrt före mens...men även det kan ju vara fran Sprejen.