• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsC74 skrev 2012-03-30 09:33:30 följande:
    Swea: när är VUL planerat ?
    inget planerat!! EV så bokar jag tid runt v 9-10 fulla, får då ser man ju mer!! eller så bokar jag inte alls och väntar tills rul =)
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2012-03-30 09:35:59 följande:
    Grattis sol och måne!! Underbart!
    Swea: hur mår du preggo? :)
    jag mår bra=) trött samt ont i min rygg=( har en diskbuktning , inget farligt utan jag kunde ha liite ot i svanken när jag överansträngde mig men nu har det kommit tillbaka då allt runt om börjar mjukna upp =) 

men utöver det så mår jag toppen, molvärk som tusan , liiite ömma bröst , det ömma kommer på kvällen som tusan =) 
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-03-30 09:43:53 följande:
    mmm. ännu mer slow efter v 25 hahaa
    jag veeet !!!  fast jag tycket efter 30 stod det stilla =) ha ha, då längtade man såå mkt =) men nu längtar jag efter att krisperioden ska vara över samt att magen ska växa sen ul sen sparkarna=) 
  • sweasmamma
    juliia24 skrev 2012-03-30 09:52:03 följande:
    hej alla nu lägger jag im mina morgonbilder. någon som ser eller vill trixa

försökte trixa, ser inget tyvärr
  • sweasmamma
    Längtansliten skrev 2012-03-30 09:52:35 följande:
    Mitt gravtest. Jag ser ingenting, men någon får gärna trixa med det;)

jag trixade men ser inte nåt. ev en skugga men inget uppenbart 

• sweasmamma
    Tikka1986 skrev 2012-03-30 09:58:40 följande:
    finns ju inget mysigare än o känna sparkarna :) fast min lillkille va inte så snäll runt v 35 o framåt,kändes som han hade ett brutalt arobicspass då han sköt ut både armar o ben sammtidigt haha
    min dotter rumlade rundor så jag kände henne runt v 25 först , moderkakan låg som en stötdämpare =)
  • sweasmamma
    Längtansliten skrev 2012-03-30 10:02:30 följande:
    Nej..
    Någon som vet om det är vanligt att cb digitala äl-test visar glad gubbe vid mensdags, eller  kan det vara min kropp som har fått tuppgök, och att jag HAR äl nu och förra veckans miniblödnig/flytning var mens...?
    alltså äl test i allmänt kan påvisa grav eller mens!
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-03-30 10:11:42 följande:
    ska till bm nästa vecka och sen vul, har fått svagare och svagare tester men ingen blödning :/, du då, allt bra med dig? 
    japp allt är bra !! molvärk som tusan och trött annars bra ! jag testar ju inte efter redan pos test =) men va på kk där jag testade starkt så jag tror allt är bra=)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 10:33:58 följande:
    vi är i samma sits kära du........

Och jag som tänkte att om det blir negativt, om bara mensen kommer så kanske man kunde ta ett glas vin eller två i helgen.. men så länge mensen inte kommer så vågar jag inte.
    fyyy nu när du säger det ...jag drömde att jag drack inatt och att det sääkert inte va nån fara för min grav ...usch ångest !!! =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester