• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-03-27 09:53:54 följande:
    Man vet aldrig när det slår till :)
    Kör på känslan denna månaden så vi får väl se vad som sker :)
    håller tummar och tår 
  • sweasmamma
    dumdummast skrev 2012-03-27 09:59:34 följande:
    Kan ni hjälpa mig med detta test, tror  dock att det inte är något plus men hoppet finns ju :)

trixade , tyckte mig se nåt men större bild hade vatt kanon 
  • sweasmamma
    lillis79 skrev 2012-03-27 10:31:20 följande:
    Fattar ingenting! Har tagit ägglossningstest varje dag de senaste 3 dagarna och det har varit helt negativt ingen stegring men i morse var det helt plötsligt tokstarkt!? Starkare än kontrollstrecket. Brukar det inre bli iallafall en liten stegring dagarna före pos test?
    inte säkert !! då är det bara att jobba på nu då =)
  • sweasmamma

när jag va gravid för ett par år sen testade jag neg i v 5 och plus först i v 6 ! och denna gången bim så det där är ooolika =)

• sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-03-27 12:55:02 följande:
    när jag va gravid för ett par år sen testade jag neg i v 5 och plus först i v 6 ! och denna gången bim så det där är ooolika =)
    bim-4 ska du ju tom vara =)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-27 12:36:06 följande:
    det rör och har sig.. känns nästan som mensvärk..m en ändå inte.... kittlar i muffen gör det inte, men det känns som mensen kommer mest hela tiden..springer på dass och kollar...tom stoppar upp lite papper en bit (snacka om omständig) men det är totalt supervitt där precis som på testen
    så har jag också , känns som mensen ska komma men det är bara flytningar samt JÄTTEVIRRIG !!! blandar också ihop namn , går in i ett rum och minns inte vad jag skulle göra där,skäller på min stackars make för att nästa sekund gråta för jag glömt köpa toapapper??!!! =)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-28 17:11:54 följande:
    Vet i.te ännu..inte hunnit hem...står i kö på kiosken o tycker det bubblar dar nere så det ar nog på g....
    näää... hoppas bubblet är nåt annat !!
  • sweasmamma
    sparven skrev 2012-03-29 07:02:19 följande:
    Hej! Jag är ny och hoppar in här. Är på BIM -5 och tog ett cb grav test...svagt..svagt streck Kom fram direkt och var först trådsmalt och starkare och sen blev det liksom en ojämn lite bredare skugga..vågar man hoppas?
    Tagit bilden med mobil så det syns bättre i verkligeheten..men ser ni? vågar man hoppas?

Inga symptom mer än superömma bröst sen några dagar tillbaka.  

alltså cb är KÄNDA för sina spök..MEN jag tycker ditt ser brett och blått ut =) men hade nog tagit ett preg eller rfssu om jag va du ! jag plussade med rfsu bim-4 ej morgonurin 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester