• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

regnbågsbaby skrev 2012-03-23 11:34:40 följande:
    Missöland vad tror du om dom?
    bim idag ?? jag har ju svårt för cb men mitt vatt ju starkt bim-3 men det är ju självklart mkt olika!!! ser ju så hoppas det är nåt =)
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-23 12:07:24 följande:
    Swea:
    Men jag vet ju vad som sägs, blöder du? Nej! Har du ont? Ja som tusan!
    Har du testat? Mmm svagt som försvann!

"Vänta en vecka och ta ett nytt test"
    Gaaaaaaaaah!
    jag VEEET ..MEN säg att du kräver en koll när du har så ont ! du ska ju INTE ha ont !!!
  • sweasmamma
    MissÖland skrev 2012-03-23 12:11:34 följande:
    men det är trixat och jag tycker det ser kort ut... gör det inte det???

nja , kanske??!! jag tänkte inte på det såg bara strecket
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-03-23 12:20:38 följande:
    hej brudar !!! nu har ja kissat på dagens!! :D 
    för 2 min sen såå väntar me spänning på resultatet ! :D bim- 4 idag :P de ja tog sent igår kväll e strecket fortfarande kvar o ser färgat ut såå hoppas nu!! :D 

väntar spänt
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-23 12:28:58 följande:
    Sådär ja.... Det var spök denna gång eller samma som i december. Dvs svaga test tidigt som sen försvinner helt och sen en "blödning" som kommer några dagar innan BIM.

Varför fastnar inte det som är om det nu blivit något?!

näääää Hjärta
  • sweasmamma

puffmajs !!

säkert bara något ofarligt , slemhinnorna är ju såå sköra !! tänker på dig Hjärta 

• sweasmamma

MISS ÖLAND OCH SLEMMIS!!!!!!!!!!!   WOOOOW!!!

miss ölamd du är ju gravid=)

slemmis, du MÅSTE Vara gravid , kolla in de testen =)

• sweasmamma

heeej tjejer!!! jag har vatt i gbg hela helgen !!missat MASSOR 

vad händer??har någon plussat ?  

• sweasmamma

man ska bara testa tills det blir pos sen sluta testa , det är första pos testet som gäller!! sen är det hormoner som ligger kvar så det ska man inte lita på 

• sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-27 09:37:32 följande:
    Full förståelse för att man längtar ihjäl sig efter sin lilla bebis, och att man hoppas och önskar att det går på första försöket, men det är definitivt inte the end of the world om det inte går första gången Glad Vi hoppas såklart att det går fint första gången för dig, men man ska inte räkna med det på första försöket. men blir det så är det ju bara en underbar bonus att det tog sig fort Glad.

I april är vi inne på försök nr 8 och det börjar bli tröttsamt.
    vi lyckades på försök 9 =)

MEN jag är övertygad att det har att göra med att vi bestämt att ta paus! jag tänkte inte på det , och då blev jag ! va såå arg på ALLA som sa, koppla av så kommer det ..grrr..MEN när jag kopplade av sa det bara pang ! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester