• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ak15 skrev 2012-03-29 09:20:45 följande:

så himla svårt o få en bra bild den är iaf rosa streckt
    jag ser men dålig bild som sagt 
  • sweasmamma
    härliga sommar skrev 2012-03-29 09:54:39 följande:
    Var hos BM idag! :) Bad om även om ett test för att få lite mer bekräftelse...
    "Ja, gravid är du allt" blev hennes svar. Själv tycker jag det ser svagt ut för att vara en vecka över BIM... men hon tyckte inte att jag skulle tänka på det.
    Sedan när jag tog fram kameran skrattade hon: "Hahaha, första bilden till albumet? ;)"

Grattis till alla er som är ny-plussade! :D
    =) mitt test på kk va starkare än kontroll =) men jag kom inte på mig själv att fråga om jag kunde få det =) ska nog ta det dom gör på inskrivningen =)
  • sweasmamma
    härliga sommar skrev 2012-03-29 09:59:31 följande:
    Mini: Inskrivning 7:e maj! :D Tänk att jag är med barn... :P
    Hjärta jag har inskrivning 24 april , i v 10 =)
  • sweasmamma
    härliga sommar skrev 2012-03-29 10:01:36 följande:
    Åh, jag hade velat att mitt skulle vara starkare än kontrollen! Lyllos dig! ;) Tog inte med mig testet men fick i alla fall en bild! :) Vilken vecka var du i när dom testade dig på kk?
    v 5 ! men jag fick ganska starkt tidigt också så kaaanske lite högre halter hcg bara =)
  • sweasmamma
    MissÖland76 skrev 2012-03-29 10:06:34 följande:
    har oxå inskrivning den 24 april :) Läkarbesök den 2 maj, eftersom jag gjort en GBP. E nu inne i vecka 5, du då?
    jag är i v 7 idag =) eller igår ... 

hur mår du ? 
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-03-29 10:20:49 följande:
    Hej... Hur mår du???
    jag mår bra =) trött och det spänner tusan i magen men utöver det toppen =) sj då ?? kram 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester