• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-23 07:20:51 följande:
    Du är gravid... det är väl det viktiga Grattis grattis och klappa på magen lite extra i helgen. Choklad gillar alla bebisar
    =) japp ska jag =) 

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-23 07:20:01 följande:

På jobbet med bättre dator.. roade mig med att trixa gårdagens test..försöker få upp hoppet... vad tror ni?
    ser på den trixade 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-23 07:20:53 följande:
    Swea:
    Skönt att allt är bra

Hoppas:
    Godmorgon
    ja verkligen !! =)  nu har jag ett par v kvar innan jag ska boka vul men jag ska försöka njuuuuta nu =) !!!
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-23 07:32:26 följande:
    Swea:
    Inte för att du har något att oroa dig för men varför inte VUL typ nu så du vet hur långt gången du är?

det va såååååååååå mkt folk !!!! och läkarna hade sjukt mkt att göra , det va tjejer där som blödde ,hade ont samt oerationer så läkaren sa att så länge ingen drunkar så skulle hon inte ta emot dom , trooor du jag blev vansinnig???? men.... jag ÄR iaf gravid!!! =)

så om 2 v ska jag boka ett vul så får vi se då , för är jag bara i v 5 nu syns det ju inte så mkt men i v 7 ser man mer, så om 2 veckor är jag i 7 eller 10 !!
  • sweasmamma

jag är v 5+2 idag , trooor jag ! bm sa det kan vara lite svårt då jag har kort cykel och man vet ju aldrig när ägget fäster men tidigast 5+1 =)

• sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-03-23 08:45:32 följande:
    Om ägglossning kommer tidigare än räknat, kommer då även mensen tidigare?

Jag skulle haft äl i söndags men fick starkt på testet redan tisdag/onsdag innan.
    Min mens ska ja ha nu den 31 mars . Känner redan nu av mensvärk ... Kan det va så att det kommer tidigare?
    ja alltså .... om du har en lutenfast på ex 14 dagar så är det 14 dagar efter äl så ja då kommer den ju tidigar
    ollasulrika skrev 2012-03-23 08:45:32 följande:
    Om ägglossning kommer tidigare än räknat, kommer då även mensen tidigare?

Jag skulle haft äl i söndags men fick starkt på testet redan tisdag/onsdag innan.
    Min mens ska ja ha nu den 31 mars . Känner redan nu av mensvärk ... Kan det va så att det kommer tidigare?
  • sweasmamma
    Shandi skrev 2012-03-23 08:49:15 följande:
    Det ska jag göra! Då har jag nåt att testa med nästa månad!

Ja jag började verkligen tro jag med. Allt var så annorlunda i kroppen jämfört med hur det brukar vara innan mens, det brukar vara så tydligt liksom! Nu var det absolut inte så. Men sista mensdagen ska jag hoppa på karlns påle och stanna där tills nästa bim.

HA HA HA HA HA HA
  • sweasmamma
    Shandi skrev 2012-03-23 08:50:35 följande:
    Det är ju annorlunda jämfört med hur de brukar vara, bara spottings, knappt det. LIte rosa trådigt liksom. Förlåt för äcklet... Ingen mensvärk heller, men gissar på att det kommer igång under dagen! Har dock aldrig haft spottings tidigare.

Jag hade heller aldrig spottings men 2 ggr per år kan det komma=( meeen jag hoppas att det INTE är mensen som kommer , kanske bara en blödning =) hoppas fortfarande
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-03-23 08:51:26 följande:
    Vill inte att detta ska tas på fel sätt men du borde vara i vecka 5. Skulle du varit i vecka 8 så skulle ditt digitala test visat mer än Gravid 1-2. :)
    Skönt att veta att du ÄR gravid iaf, det är ju huvudsaken. Då blir det en lång väntan till VUL nu?
    ja precis MEN bm sa att är man längre än 5 så känner inte testet av det så det kan stå antingen 1-2 2-3 eller3+, det behöver inte visa just 3+ MEN jag räknar men att jag är i v 6 nu =) 5+2 och det går sååå bra det med=)

nje väntan känns inte jobbig faktiskt ! har nåt att se fram emot om 2-3 v =) ska iaf dit innan min inskrivning hos bm , ska dit den 24/4 
  • sweasmamma
    Liiina89 skrev 2012-03-23 08:55:05 följande:

Jag beställde vid 23 igår =/ helt hundra på att dom inte kommer idag =p Tyvärr =(

man kanske måste köpte doc morris test =o ? Någon som har bra erfarenhet av desa?

man ska betälla innan kl 17 om dom ska komma dagen efter Obestämd
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester