• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Evig kärlek skrev 2012-04-08 13:23:25 följande:
    Hoppas inte i tråden då jag behöver fler ögon som kan bedöma. Det här testet är från i morse. Strecket dök upp efter 3-4 minuter. Är det på riktigt eller är det bara spök? Fortfarande svagt så vågar inte hoppas än....
    grattis
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-04-09 09:48:12 följande:
    Swea: hihi! Vet inte! Har du tid och lust att hjälpa mig lite? Skriver en kort återberättelse...

Skulle inte testa alls med ältest och temp denna mån, men efter att ha riiiiktig smärta i tjejmagen både sön och mån förra veckan testade jag med tempen. Den verkade stiga på torsdagen så gissade att ägget släppte i mån-tis. Nu går tempen upp och ner och jag har mensvärk till och från plus att jag får illamåendeattacker (gissar dock att det har med katarren att göra). Men ibland känns det som nervryckningar inne i tjejmagen och ländryggen... Känns det igen?
    Två dar nu har jag fått lite lite gulaktiga genomskinliga flytningar.. Konstigt!

Hur som haver, OM ägget släppt gissar jag att jag är på äl+6 idag.

jag har ju aldrig haft koll så med tempen !! och jag som ALLTID hade koll på symtom samt flytningar , jag struntade ju i det då jag trodde jag hade fått mf och att den mån va helt körd !!!

men jag har ibland vattniga flytningar , spänner  i magen och så .. men ibland har jag gulvita flytningar , ibland vita ibland vattniga!

• sweasmamma
    Kvin02 skrev 2012-04-09 13:24:17 följande:
    Hej

jag behöver lite råd. Jag fick mens förra veckan 8 dagr sedan och blödde ganska mkt, Men nu när jag tog gravtest digitalt så står det 1-2 veckor gravid, Hur kan det stämma? har också ont lite i magen, typ som lite mensvärk men ganska svagt,.

vad tror ni?     
    va oj !!! eh antingen ett mf som sitter i eller va det bara en blödning =)
  • sweasmamma
    Sömntutan skrev 2012-04-09 13:37:15 följande:
    Swea och Öland: Hur har ni det? Verkar inte som jag kommer att följa er i dec. tyvärr .
    Har tagit flera gravtest senaste veckan och det är endast på ett test från RFSU  som jag har kunnat se något svagt, svagt.
    Har testat med CB idag och igår, men ingenting.
    Tycker jag har hur mycket symtom som helst och både idag och igår har jag mått så illa och haft blodtrycksfall. Antagligen så inbillar man sig ganska mycket för att man så gärna vill vara gravid.

Tog även ett ÄL test idag och igår, då jag haft så fruktansvärt ont i mina äggstockar. Ganska starka test, men inte helt pos.
    nää men du ... fick inte du rätt starka test ?? jag ska ha i nov , går in  i v 9 på onsdag !! trött som tusan och illamående på em annars mår jag bara bra =)
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-04-09 15:29:37 följande:

Jag skakar just nu tjejer!!!!!
    Har varit i Dalarna över påsk och lämnade testet hemma så nu idag så fort vi kom hem så tog jag ett test. Täckte för så man bara såg kontrollstrecket och sen drog jag bort pappret efter 3 minuter och bara skrek rakt ut!!! ÄL+12 idag, var helt säker på att det inte tagit sig denna gång heller för det enda jag känt är lite stickningar i äggstockarna men se på faaaan: MADE IN MARSA ALAM!!!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-04-09 16:29:17 följande:
    skäms för att säga det. haha. fick dottern 19e nov. så försökt ordentligt 2st ÄL
    första gången blev jag gravid efter 5 v, slutade i ma. nästa gång tog det 11 månader och nu 2  
    vadå skäms ?? väl skönt =) då blir det julklapp nästan va?? =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester