• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-27 19:16:20 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mina tester kom i dag!!!! Hela 150 ägglossningstester och 50 gravtester.. här ska testas...

bara för att jag mått så konstigt så tog jag ett gravtest men det var ju blankt så klart.. och ägglossningstestet gav fullt utslag... som jag misstänkte eftersom mina ägglossningsflytningar fick fart i natt och jag har haft ont i äggstockarna i dag

SÅÅÅ snart får jag börja gravtesta också ha ha ha... galen man är..

Till och med mannen förstår mig ju nu och log lite grand när jag tog med mig lådan in på dass...
    "Du är ju testoman...." suckade han med ett leende, men var skulle testerna annars stå om inte på dass liksom?????
    Lycka till =)
  • Jennie83
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-27 21:40:17 följande:
    Fick rosa på papperet när jag torkade mig nyss när ja var på toa Men strecken blir ju starkare och starkare. Borde dem inte bli svagare om det är mf på g?
    Det behöver inte betyda mf, men jag vet hur rädd man blir!!! kram
  • Jennie83
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-27 21:51:20 följande:
    Jag har ju inte ens passerat bim ännu :/ men har tagit på mig en binda och får väl fortsätta testa... :(
    kommer de mkt??
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-27 21:10:46 följande:
    jag struntar i att testa .... är det når så kommer la inte mensen .. men ALLA CB kan väl inte visa fel eller=)

nä stressen blir för mkt och för hård ! man vill ha ärliga svar men hoppen rinner från mig och jag tror inte psyket pallar mer 
    har bara testat med CB med de andra graviditeterna, och de blev 2 pojkar =)
  • Jennie83

Louiise ser också på understa

Ser någon på mina bilder jag lagt ut ikväll???? Tungan ute kommit på jag ska f*n inte ha test hemma förvanldas till en testnarkoman....

• Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-28 00:45:23 följande:
    Jennie, tycker man ser på de trixade :) bim?
    inen aning, men 34 dagar sen mf, och 17 dagar sen neg gravtest och 0 på HCG

nu ska ja försöka hålla mig tar alldeles för många test =P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester