• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2011-12-26 17:25:25 följande:
    ja du det känns som den eller mensen är på g hela tiden molande värk i magen och ömma bröst men inget händer såå frustrerande
    Hoppas den kommer eller att du e gravid redan utan o veta om det =)
  • Jennie83
    Soffiie skrev 2011-12-26 17:28:41 följande:
    ja om jag är gravid är det för tidigt för syns inte på nå tester än alla fall..

Har du tagit nå test idag? bild?
    nope ha tänkt vänta till imorgon på morgonen =) man blir ju ruinerad annars =P haha
  • Jennie83
    Soffiie skrev 2011-12-26 17:28:41 följande:
    ja om jag är gravid är det för tidigt för syns inte på nå tester än alla fall..

Har du tagit nå test idag? bild?
    har du sett gårdagens testbilder??
  • Jennie83
    Soffiie skrev 2011-12-26 17:34:54 följande:
    ja  jag tror det.. ja det är inte billigt.. men jag beställer från nätet då blir det lite billigare alla fall..

När fick du äl då som du tror den 12 hur länge efter blödningen var det?
    18 dagar efter blödningen

samt neg på alla sort gravtest och 0 på HCG provet dom tog på sjukan
  • Jennie83
    ledarsuggan skrev 2011-12-26 19:11:32 följande:
    Tog ett CB digital nu ikväll och det visade Gravid 1-2. Så jäkla underbart. BIM -1
    GRATTIS
  • Jennie83

Vet ja sa jag inte skulle testa ikväll. men köpte ett rfsu på affärn ikväll.... Ser ni???? (ha ej fått streck på dom tidogare denna gång) Tungan ute
    Vad tror ni???

• Jennie83

Ojaaa hoppas hoppas!!!! Har inte fått nå streck på dom här under tiden ja testat denna gång =) Så jag hoppas!!!!!!! o om de nu är att de stannar kvar!!!!!!!!!!!!!!!

• Jennie83
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 22:03:59 följande:
    Kl 19

kl 21

Nu är det slut på svaga dumma streck och plus!Gravid
    GRATTIS
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester