• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ser ni??

puman kanske du kan trixa lite? =) el nån

• Jennie83

Carmat måste kolla ikväll e borta nu o har ingen dator bara mobilen. Ser bättre från datorn :)

• Jennie83

uber dåliga bilder, men ja kunde se då ja plockade isär. rfsu vanliga måste jag testa om för testet var skadat =/
  • Jennie83
    LitetBus skrev 2011-12-28 19:53:22 följande:
    Tack snälla ni! Vågar knappt tro det så imorgon är det jag som hänger på låset till Apoteket för att inhandla ett digitalt!

Jag har haft flera symptom men mycket påminner om sådana jag har innan mens.
    GRATTIS
  • Jennie83
    Alyssa skrev 2011-12-28 20:57:13 följande:
    Jennie, jag skriver inget i tråden men följer den varje dag då det inte är dags för mig att testa än. 

Fick du nån ÄL mellan nu och ditt MF? Man kan ju få posittivt på gravtest upp till 6 veckor efter ett MF. Eftersom att testen inte blir starkare så kanske det är rester från ditt MF? 
    nope de är de inte (från mf, för jag har testat  neg på alla tester ) efter mf tills nu. samt dom tog HCG prov på mig för o hålla kolla på att de skulle hamna på noll, villket det gjorde den 12/12

Har ej kolla äl test denna gång, utan vi har mest myst på som vanligt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester