• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-26 12:12:36 följande:
    VAAA???

Jag blödde en störtflod som kom i trosorna och ner på benen (ursäkta infon) men sen när jag satte mig på toa slutade det som att man vred av en kran och sen inget hur mkt tamponger jag än stoppat in för att se. Ber verkligen om ursäkt för all info Förvånad

Men vad säger läkarna till henne då? Det kan väl inte va bra att blöda så.. Jag kände direkt igår att det som eventuellt varit där kan inte må väl efter den floden...
    ingen fara vet som sagt hur de känns!!! o hur rädd man blir.  Jag tycker du ska ringa gyn ifall du inte börjar blöda mera o säa att du har plussat och att du fick en blödning och vill komma in o kolla ifall de va ett mf eller inte.

jag fick en blödning i vecka 7 med nr 2 o rätt mkt de kom i trosorna o så, blödde ca 2.5 timma trodde de va köt men de va de inte, så man vet aldrig!!!

ja de e sant. läkarna hittar inget fel o vet ej varför de e så. men endel blöder ju även fast dom e gravid, inge fel på bebisen eller nå sånt men dom håller ju koll på henne
  • Jennie83
    ÄngelnDennis skrev 2011-12-26 12:35:16 följande:
    bim-4 

Visst tjejor hade ni rätt om att det är ett plus 

BIM-1

Tack för att denna tråd finns. Jag följer med och ser och analyserar med er varje dag!  
    GRATTIS så roligt!!!!
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-26 12:41:19 följande:
    Oj... Hoppas inget för det vågar jag inte men ska kissa imorgon igen på de test jag har kvar och se vad det visar och annars ringer jag gyn i veckan.
    Nu har vi bestämt att inga ÄL tester eller gravtest kommer innanför dörrarna Glad 
    När vi väl blir gravida sen så är det test för att bekräfta men inte test för att leta fram nåt. Känns som ett mkt bra beslut och vi är mer rädda om varandra än att testen ska få ta över Hjärta 
    Precis håller tummarna för er!!  o hoppas!!! på att de bara va en blödning!!! kram i massor
  • Jennie83

Dumma jag lär mig aldrig att man ska testa på morgonen o inte på kvällen/natten då man har druckit. tog ett test igår kväll/natt de syns, men bilden blev dålig.

• Jennie83
    norrköpingsbo skrev 2011-12-26 12:47:46 följande:
    positivt eller negativt? 

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-26 13:15:03 följande:
    Stort grattis till +
    styrkekram till mig själv och er andra som fått mens och ledsamma besked!
    nämen vad har hänt =(

beklagar mensen också!!! kram
  • Jennie83
    Soffiie skrev 2011-12-26 17:09:23 följande:
    jennie ¨åg att du plussat igen Grattis,, jag själv väntar på Äl och mens är ju 39 dafgar sen missfallet men min kropp verkar strejka
    Ja =) Men jag vågar ännu inte hoppas ordentligt förns ja får ordentligt starkt på testen =)

Vi har bara myst på som vanligt o sagt tar de sig så gör de det, har kört nån älsticka o tror jag hade äl den 12/12 men ej säker

hoppas snart äl dyker upp!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester