• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ni som köper av testlagrets, köper ni stav, el kasset, eller sticka???

• Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 10:05:38 följande:
    preg är 25 mlU  De ska vara bra också för de fick bakläxa för ett par år sedan, fick dra tillbaka ett helt parti pga de visade falskt positivt så de är nog vääääldigt noga i sin tillverkning numera...dock har jag fått plus på dem ...mycket mycket svagt men inte tusan var jag gravid :-/
    oki f*n att ja köpte ett sånt... jaja.
    hur många mLU är CB+ på då???
  • Jennie83

Ghaaa, j*vla mobil kamera!!!!

ser på preg testet ja tog nyss, de ha inet gått 5 min sen...... kan ja fota då ja kom hem från jobbe o lägga upp el va tycker ni???

• Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 10:52:57 följande:
    ooo ja... för jag ringde o frågade om det för jag hittade det inte i bruksanvisningen och fick det svaret.
    Jennie83 skrev 2011-12-22 10:48:49 följande:
    Ghaaa, j*vla mobil kamera!!!!

ser på preg testet ja tog nyss, de ha inet gått 5 min sen...... kan ja fota då ja kom hem från jobbe o lägga upp el va tycker ni???
    funkar inte kameran????? Men ja fota det senare då Väntar med spänning
    De går inte få bra bild med denna mobil =/ sklit också...... nåväl fotar då ja kom hem efter kl 13 o lägger upp då!!!
  • Jennie83

alexander2011 skrev 2011-12-22 13:37:05 följande:

förminskade lite ja det är det jag undrar, visst ser det smalt ut,

Lånade bilden o fifflade lite emd den =) ser ej tunt ut tycker jag!!!
  • Jennie83
    Skrutt 83 skrev 2011-12-22 15:00:10 följande:
    Jennie, vart är bilden på ditt test. Är galet nyfiken ju!! =)
    haha näe carmats

ska testa snart igen =)
  • Jennie83

lägger ut bilderna snart blev akut hjälpa svärmor med färdtjänst osv, lägger upp så snart jag kan =)

• Jennie83

taget imorse

Vad tror ni, syns bättre i verkligheten.

alla streck kom inom tiden

ska jag ta ett nytt ikväll el åt morgonen el va tror ni????
  • Jennie83

Tack hoppas bara de blir starkare snart så man slipper tveka =) Vågar ännu inte hoppas ännu på riktigt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester