• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-17 00:21:05 följande:
    den från imorses? 1052 :)
    Håller forstatt tro på  att de en bebis =)
  • Jennie83

Carmat jag fifflade lite =) O jag ser även då de inte va fifflat med!!! Hoppas på nu att de börjar bli starkare, för man blir ju galen av dessa svaga test vet hur de känns!!!
    men som sagt ser =)
  • Jennie83

Fyffe: Lånade din bild o fifflade lite =) kolla här =) Ser på det andra också =)
    Tror mig påe tt gratiis =) när ha du bim???
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2011-12-17 21:32:11 följande:
    Tack Bim ca 28e så det är nog önsketänkande. Hade stegring på ältest den 10e
    jaha 28 december??? Då ska du nog inte bli besviken om att de inte syns ännu!!! men tyckte mig få fram, men då kanske de inte var något.
    men fortsätter o hålla tummarna!!!
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-17 21:09:05 följande:
    Total chock...

CB vanligt igår som va svagt plus som jag fota,  stickor igår och idag (extra klänsliga) .. NU ett CB som ser ut så här... Jag har tagit ut den ur hylsan för att kunna fota.... 
    Vad säger ni?

Ser ut som ett Grattis =)
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-18 11:48:43 följande:
    ÄL på gång ser det ut som... Hade så flera dagar (2-3 dagar innan) och tvekade tills jag fick som på bilden som jag bifogar. Man ser tydligt att vänstra strecket till och med är starkare än det andra.

DÅ va det ingen tvekan längre om man säger så. Eller hur? Tungan ute
    Ja jag hoppas på det =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester