• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-06 16:12:17 följande:
    jag har iaf varit hos bm idag .. sååå skönt att prata ut och hon gav mig mycket bra tips!!!! =) 
    skönt!!!  Vad gav hon dig för tips? =)
  • Jennie83

Har jobbat idag så jag ahr ej hunnit följa med er idag. Hur går det för alla????

Jenny säger som puman de kan vara en genombrottsblödning!! Hålelr tumamrna för dig!!!

Puman ha du testat nå mer???

Här idag så fick ja provsvaren på HCG:n o de hade sjunkit till 24, frågade samt om de fanns nå risker till ett nytt missfall ifall man skulle bli gravid direkt, o de va inga större risker så jag hoppas nu bara äl komemr igång.
    Nytt HCG prov på måndag hoppas de sjunkit till noll då!!!!

Kram på er

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-07 16:24:03 följande:
    nej håller mig =) testar lördag OM mensen inte kommit då 
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-09 08:39:59 följande:
    ja här kom mensen igång med buller och bång!! jag satt och funderade och tänkte..ska jag skratta eller gråta?? jag väljer att skratta!!! det blir min tur någongång framöver!!!

Jag är glad för det jag har och ska inte vara ledsen över vad jag saknar,det kommer när det kommer=)

PEPP PEPP till alla underbara{#emotions_dlg.flower} 
    Vi får peppa varann o försöka på nytt =)

Pepp pepp!!!!
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-09 20:51:58 följande:
    urk ,jag mår illa ikväll igen! får nog lägga mig!!Rynkar på näsan säg inte jag ska bli magsjuk!!! 2a kvällen jag mår illa som tusan men inte ont i magen eller nåt..!!
    Har du testat nå mer??? Hur mkt blöder du???

Kram
  • Jennie83
    Humlemamma skrev 2011-12-10 09:56:55 följande:
    Dåligt att ta sovmorgon på helgen! Morr!
    Jennie: känns knepigt att säga grattis till minus, men grattis fröken!! :)
    Tack =) (har haft mf därför ill ja minus haha)

Nu börjar kampen om ett nytt Plus som ska stanna kvar!!!!!! =)
  • Jennie83
    Emmsie skrev 2011-12-10 16:56:46 följande:
    Tänkte egentligen inte testa förrän på tisdag, men som vanligt test-knarkar jag och det här är dagens resultat. Svagt, men ett helt, brett och rosa streck vad det verkar. ÄL+11

Vad tror ni?
    GRATTIS =)
  • Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-10 19:26:55 följande:
    Tjejer....ägglossningstester..av alla billiga, vilka är lättast o tydligast att tolka...och varför..?
    har beställt på medistore.se. Bliiga o CB ältester tycker ja e bäst.

men man får typ 30 åltest o 5 gravtest paket på tradera för 119:- el så också bra, men brukar använda CB:s som test brevid för då får man klart att nu e de äl time, i o med den glada gubben) då finns de inga tvivel liksom
    men brukar ha dom om ja e osäker på dom med bara 2 streck
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester