• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Emmsie skrev 2011-12-11 08:56:18 följande:
    På tisdag har jag BIM, förutsatt att jag gissat rätt på ägglossningsdagen.
    Oki =) Men ja tycker som sagt de va starkare imorse =) Håller tummarna fö att de stegrar ännu mer =)
  • Jennie83

har kolla o ja tycks mig se nå där ja ritat strecken =) Hoppas o håller tummarna!!!
  • Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-11 21:43:33 följande:
    Jennie ar det mitt test? Ser nästan ut som det trots att jag inte ser nåt streck
    ja förlåt de e ditt test =)

tyckte ja ser =)  hoppas på de !!! om du tänker de nedersta strecekt jag ritat dit, flytta de lite åt andra sidan, ser nå =) t

Håller tummarna iallafall!! ska du på någon koll imorgon??
  • Jennie83

imorgon kommer sambon hem efter en veckas jobb =) Tror även att ÄL e på G verkar så på stegringen av älstickorna, iget utslag på CB älstest ännu, men hoppas =)

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-12 08:15:19 följande:
    carmat85! jag har inte blödit så mkt..kom i torsdags,typ spottings sen i fredags lite rött.. men mer brunt och det röda är rosa-rött vattnigt . och det bruna är som färgade flytningar typ! slutade i lördags så .... mår illa men inge öm i bröst eller liknande
    När ska du testa igen??? =)
  • Jennie83

Trixade lite med din bild hoppas de inte gör nå =) men ja ser då något där =) När e BIM??? =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-12 16:20:37 följande:
    GRATTIS TILL ALLA PLUS!!!

jag tog ett test idag ,utesluta grav och såklart NEG !!! kanske inte är min tur än .... nästa gång jag har bim är på nyår.. kanske kan ringa in det nya året med en graviditet =) 
    Håller tummarna!!!!

vi får peppa varann, tror ja håller på få ÄL i dagarna, syns så på stickorna stegring varje dag. hoppas de tar sig o stannar där denna gång!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester