• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

coronas skrev 2011-11-14 07:28:57 följande:
    Dagens test! På bim-dagen.

GRATTIS =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-11-16 16:48:19 följande:
    nej jag har inte testat ...ganska säker att det är mensen ändå ... är det lika lite imorgon så testar jag =) 

Jaaa testa imorgon nyfiekn o håller tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jennie83
    Nikas skrev 2011-11-16 21:34:04 följande:
    Med sonen testade jag inte heller förrän BIM dagen, BIM-4 testade jag superneg.
    Håller tummarna!!!! Vad använder du för tester???
  • Jennie83
    storebrorM skrev 2011-11-17 21:27:42 följande:

Hej,
    skulle vilja ha hjälp med detta test :)

Grattis =)
  • Jennie83
    Sol i sinne skrev 2011-11-18 08:57:31 följande:

Jag tog ytterligare ett till test igårkväll som var så negativt som det kunde bli (kaffe och vatten i mängder!:)
    Tog ett direkt imorse med en fantastisk känsla i kroppen ändå: ( lite skadat test redan i förp)

Där var det! Ett rosa och fint streck!!
    Hade ett digitalt som jag bara var tvungen att ta, trots nykissad så lyckades jag klämma ut ngra droppar! =)

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUKT!!
    Vilken julklapp! Nu ska jag berätta för sambon för jag tror inte det finns något tvivel!? =)
    Han ska få en försenad farsdagsresent!

STORT GRATTIS så roligt!!!!!
  • Jennie83
    Freja0811 skrev 2011-11-19 15:26:38 följande:
    Jag är på bim idag och tog ett test imorse, och det syntes ett svagt streck på en gång (supersvagt alltså).
    Känner mig gravid, hade dock ett ma i september så jag vågar inte tro på något.

Kanske inbillar jag mig "strecket" och symptomen. (La bara till en pil där jag tycker mig se ett streck).
    Intalar mig dock att mensen ska komma så jag inte blir "lika" besviken.

tycker mig se strecket =) när har du Bim????
  • Jennie83
    cesse26 skrev 2011-11-19 20:46:26 följande:
    Jag tog ett test i fredags (morgonurinet ) med digitalt stod gravid 1-2 
    lita inte riktigt på det så tog ett nytt idag dock inte morgonurin har bim antagligen 20-22 kunde dock inte se något plus vad ska jag lita på ? 
    Grattis =)
  • Jennie83
    Nikas skrev 2011-11-20 21:54:15 följande:
    Alltså... Jag har fått ett plus... Tror jag...
    BIIIILD =) Grattis också förstås =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester