• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-25 18:36:50 följande:
    Nu hängde jag inte med hur du menade?
    Haha jag menade att jag inte använt stickor före än denna gång. grav med båda pojkarna använde jag bara cB.

o den här gången ja var gravd nu sist så tog de flera gånger CB innan ja fick två streck på stickorna =)

hoppas ja inte svammlade till nu =P
  • Jennie83
    LitenEmma91 skrev 2011-12-25 19:17:13 följande:
    Det är så pissigt att man inte kan ladda upp bilder via mobilen!
    jo de går om du går in på din familjelivs sida via mobilen
    o lägger upp i ditt bild galleri sen kopierar därifrån =)
  • Jennie83
    LitenEmma91 skrev 2011-12-25 19:32:14 följande:
    Jennie, det går inte;(
    men vad konstigt, jag brkar gå in på fl hemsida via mobieln åso, laddar jag upp direkt från mobilen. men de ka ju va olika hur de är
  • Jennie83
    LitenEmma91 skrev 2011-12-25 19:40:08 följande:
    Jennie, får lägga in senare istället och hoppas på att någon är vaken och kan kika:)
    ja gör de =) ja e då vaken =)
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 23:11:12 följande:
    Så otroligt glad att ni finns här tjejer. Så svårt att prata med vännerna som inte vet "ännu" utan bara vet att vi har sagt att bebis är välkommen.
    Återigen tusen tack...

Känns helt tomt nu och vet inte hur jag ska tänka men bebis kommer så är det bara.
    Sg vad som hade hänt =(
    beklagar så mkt!!!! blir så ledsen =( Kram
  • Jennie83

Odd och liten leoni

gud va ledsen ja blir då jag läser =(

skickaar en massa kramar & håller tummarna för er till nästa gång!!! För bebis kommer de bli!!! Kram i massor!!!

• Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 23:47:23 följande:
    Tack Jennie. Det kommer gå vägen snart, vi har bestämt ikväll att vi ser detta som något bra. Naturen gör sitt jobb och det är bättre det... Finns en mening!
    Ser fram emot att se dina stegras nu
    Jo det är som du säger bättre naturen sköter sitt från början.
    har haft nu både ma och ett mf och Mf:et denna ång visst skit jobbigt men då visste jag direkt näe de blir inget dena gång. då jag fick ma:et de upptäcktes iv ecka 12 och då hade vi hunit berätta för alla osv fy så hemskt de va =/ önskar ingen varken mf el ma. det är skit!!!! fy ändå!!!!

Ja de hoppas jag med och att de stannar denna gång, men vågar ännu inte tro på de eftersom de vart så svagt.

Kram
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-26 11:36:58 följande:
    Beklagar Jennie, inget jag önskar någon precis som du säger. Känner mig helt ok idag, det fanns en mening med detta och nu vänder vi blad och ser framåt. Dock inte en droppe blod idag men det kan omöjligt bli nåt av det som "var på väg att bli" så nu hoppas jag bara att kroppen känns vanlig igen.

Men oroa dig inte att ditt inte stannar, jag håller båda tummarna för dig nu istället

Kram
    blöder du inte idag så tycker jag du ska ringa gyn o berätta att du har plussat o fick en blödning. hur länge blödde du igår??? kan visst vara bebis ändå.

har en kompis som blöder rikligt varje månad o hon e i vecka 23 nu o läkarna vet ej varför
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester