• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-29 18:13:22 följande:
    jennie

=)
    Puman ser du en havmåne eller ser du strecket?
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-29 21:20:30 följande:
    jag ser ju en halvmåne.. men tror bara det är lite för mycket urin,strecket finns ju där så ... 

jag tror stenhårt på plus alltså .... 
    hoppas på de =)
  • Jennie83

Nu skippar jag testerna för i helgen o testar igen åt veckan, är de bebis så bör de bli starkare då. nu sticker vi på bröllop
    så GOTT NYTT ÅR på er allihopa!!!! Kram

• Jennie83

God fortsättning allihop!!!

Här har jag ej testat nå mer sen if redags o de visade så tvivelaktigt så ja orkar inte hålla på nu i legen, så vi for på bröllop o har haft en helt underbar helg =) ska testa igen åt veckan.

Kram på er

• Jennie83
    Together90 skrev 2012-01-01 21:36:10 följande:

Ja tjejer, jag är helt otroligt och chockad men gravid och nu håller jag tummarna att det ska gå hela vägen till September denna gång... vilken underbar dag det varit, så otroligt lycklig för studen och hoppas det stannar så..
    Jag kan bara gråta av lycka just nu och nu väntar jag barn inte missfall   
    STORT GRATTIS
  • Jennie83

Här tror jag också mensen e på G =(

Men som jag sa tidigare va de inte bebis så vill jag ha igen mensen så jag hoppas på något av de =P
    är bara som nå ljus bruna flytninagr, (sorry för infon) får se om de e mensen el om de e nå annat

• Jennie83

Jag har alltid testat med dessa, o har två pojkar men vet inte nu, ja de blir bara o avvakta =)

• Jennie83
    minstörstalycka skrev 2012-01-02 18:24:40 följande:
    tog du detta på kvällen ?
    Det är ju då minsann lika brett i mina ögon..
    ja jag tog de efter ja vart på samhället.... starkast hittils men som sagt jag tror mensen e på Gg men ja förstår inte hur de kunde bli så här nu.... Jaja de återstår o se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester