• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

NÄMEN Hallåååå Tungan ute

bilden jag la ut sist (ÄL testet) va tagit 11/1 Allts å inte 10/1

Har myst 2 gr före oså om man myser på n så borde väl chansen finnas???? =P

• Jennie83
    eiramis skrev 2012-01-13 16:56:44 följande:
    Vad tror ni om detta test, det är gjort på BIM-3?
    Bilden blev inte så bra, för er som kan se strecket så är det något starkare i verkligheten. Kanske bara är jag som ser strecket på kortet eftersom jag kan jämföra med det fysiska testet där det finns ett svagt streck som både jag och sambon kan se. Men strecket uppkom först några minuter efter de 5 min som man skulle avvakta innan man läste av det.

jag ser =)
  • Jennie83

Slemmis =)

Hallåååå Tungan ute

bilden jag la ut sist (ÄL testet) va tagit 11/1 Allts å inte 10/1

• Jennie83
     Hallåååå Tungan ute

bilden jag la ut sist (ÄL testet) va tagit 11/1(i onsdags) Alltså inte 10/1(tisdags)

• Jennie83
    Gummsan skrev 2012-01-13 17:20:10 följande:
    Absolut!
    alltså då de visar lh stegring då släpper de 24-48 tim efter, så alltså e chanserna rätt goda nu =)

Ja då blir de myyyyys hela helgen haha
  • Jennie83
    sofia gbg skrev 2012-01-13 17:26:51 följande:
    Vet att tråden eg. är för grav. test men ni är så bra!!!
    Ältester också tycker ja =P hur ska vi annars kunna lägga t gravtester sedan hihi =)

tycker dina ältest ser fina ut, mys på som rackarn =) skadar aldrig =)
  • Jennie83
    sofia gbg skrev 2012-01-13 17:33:25 följande:
    Ja det är ju sant iof! Vi myser på här hemma!! Men jag smyger med ÄL-testandet...vill inte att sambon ska få prestationsångest :P
    hehe samma här =P men jag använder dom ej så allvarligt, efter mf:et så sa jag att ja ska inte försöka tänka på de så mkt, men de är ju så svåååårt =P
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-01-13 20:00:03 följande:
    Har svin ont i magen och slemmiga helt genomskinliga flytningar. Undra om ältestet visade fel förra veckan och äl kommer nu vid dag 19.... Hmmm
    Nuppa på!!!!! Skrattande
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-01-14 10:28:05 följande:
    Hade ett ältest kvar från rfsu och ett grav cb i bilen (är på jobbet) 

Tror på plus =)

Försök hålla dig minst 4 tim o drick inte nå mkt under tiden!!! ifall d ska testa igen =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester