• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MoLLa10 skrev 2012-01-14 13:26:06 följande:

Hej tjejer vad tror ni om detta för mig är det overkligt och vet inte vad jag ska tro då jag hade mens den 22 december och sexade nyårshelgen kan detta verkligen stämma. Vore så tacksam för svar
    GRATTIIS =)
  • Jennie83
    eiramis skrev 2012-01-14 15:19:15 följande:
    Hej igen tjejer.
    Postar igen i hopp om mer feedback. Har köpt ett cb digital som jag tänkte göra imorgon tror jag.

Gjorde ett nytt test idag på morgonen (BIM-2). Ser ut precis som det igår, men strecket uppkom inom kontrolltiden idag. Det är dock så svagt att jag inte vet vad jag ska tro, är det ett streck eller ett spökstreck, vad tror ni?

Använder samma dåliga bild som igår. IRL ser man strecket något tydligare och det är svagt rött.
    Grattis säger jag =)
  • Jennie83

Nu måste jag höra oddsen här, mys mån, tis stegring på ältestet i onsdags kväll, mys igår de borde väl va rätt bra chanser då? =)

• Jennie83

Ja de hoppas jag agget släppte ju typ i tors-tre visst? Hade väldiga äl känningar igår kväll.

• Jennie83
    veronica78 skrev 2012-01-14 15:47:35 följande:
    Jennie83; precis så blev jag gravid!

å du ger mig hopp :) hoppas hoppas
  • Jennie83
    barbarmama skrev 2012-01-14 16:16:56 följande:
    Såhär ser dagens test ut, jämfört med de föregående dagarnas test. Är det tillräcklig med stegring eller ska det bli ännu starkare? När inträffar ÄL om detta är positivt för ÄL?

Börja mysa redan nu =) Ägget släpper inom 24-48 tim =)

ingen skada o mysa på redan nu o fortsätta imorgon o över morgon =)
  • Jennie83
    barbarmama skrev 2012-01-14 16:13:50 följande:
    Jag beställer mina ifrån Tradera. Jag beställer 30 äl + 7 grav typ, från säljaren "Kblomberg". Kan verkligen rekommenderas!
    ja där har jag me köpt =)
  • Jennie83
    JD79 skrev 2012-01-14 16:36:29 följande:
    testlagrets kanske brukar bli så utan att det är ngt..? men såg inte det igår..
    alla här tycker testlagret e bäst, så nog tror ja vi ser rätt =)
  • Jennie83
    JD79 skrev 2012-01-14 16:41:44 följande:
    hoppas hoppas! aldrig plussat före bim -1 och är bim -4 idag så kanske inte konstigt det inte är starkare om det nu verkligen inte är ett spökstreck..
    hoppas hoppas =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester