• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja de e bara o avvaklta o se vad som händer.

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-03 12:17:27 följande:
    jennie, man ser ju absolut på dina test ...hmmm

Ja jag blir så förvirrad. Antingen hoppas ja mensen kommer igång el att de blir ordentligt starkt nu snart.
  • Jennie83

GRATTIS Mikaela80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här blir de o ta nya tag o sattsa på en oktober bebis, e rätt säker på de e tanten som kommit, o de gör ingenting huvudsaken att man vet vad som händer, o att tant eländet kom tillbaka nu när de inte blev nå plus. så nu blir de ältest, bisolvon och sen en massa testande =) hihihi

• Jennie83
    Together90 skrev 2012-01-04 21:14:17 följande:
    Titta, jag vet att jag inte skulle testa mera men jag hade ett hemma och var bara tvungen...

vad tror ni?
    Det översta testet är ifrån idag och det understa är ifrån här om dagen.

Har det blivit någon skillnad?

Och det översta testet ifrån idag är tagit med kiss som jag bara hållit inne i 1 timma ca och nu på kvällen efter jag druckit cola och vatten hela dagen.      

Bör jag vara lite mer hoppfull nu?

Eller?  

Är mkt starkare idag!!!!! =) Grattis igen =)
  • Jennie83
    Nikas skrev 2012-01-05 09:01:59 följande:

VUL idag 10.40. Ska vara i v. 10+3. Är så klart livrädd. Vill se en plutt som vickar på rumpan tack...

(med sonen var jag på VUL i v 10 och då rörde han på rumpan :)

Lycka till =)
  • Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 18:01:56 följande:
    jag sitter o mixtrar med mitt test...jag veeeet hopplöst hoppfull eller vad??

men jag seeer verkligen nåt där.... gaaaaah.... är jag dum eller???

Jag seeeer =)

när e BIM????
  • Jennie83

Hur e de tidigaste ni fått tsalg på ältesten efter mens??? min mens nu efter mf:et började 2/1 och slutade 7/1
    när kan ja då ngefär väntas ha äl???

ska jag börja köra stickorna redan nu???

• Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-01-09 21:54:38 följande:
    hur lång cykel har du annars? jo jag hade mens den  1:e jan o jag har redan börjat för att se när jag får stegringen :) så testa du
    brukar ligga olika 28-32 dagar.

har för mig äl brkar vara helgen efter mensen slutat så  =) blir nog börja testa o *öva* haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester